A pánik egyre inkább kezdett úrrá lenni rajtam, főleg mert sehol sem láttam a hugomat. Egyáltalán hol a fenében vagyok!? A kérdésemre talán az éppen nyíló ajtó ad választ, amin egy fekete mackónadrágos, fehér pólós, kócos hajú Jungkook lépett be. Mi folyik itt?
- Hát felkeltél? -jött be.
- Hol vagyok?
- Nálam. -na ez lesokkolt- Vagyis nálunk, a dormban.
- Yona?
- Taevel és Jinel játszik a konyhában.
- Miért hoztál ide!? -förmedtem rá.
- Én hazavittelek de olyan mélyen aludtál, hogy hiába keltettelek nem ébredtél fel. Csengettem a kapun de senki sem jött ki, egy árva lámpa se égett. Mit kellett volna tennem? Otthagyni téged és Yonat a hidegben a járdán ülve? -hadonászott kezeivel.
Engem pedig annyira lesúlytott a bűntudat, hogy hirtelen megszólalni sem tudtam, csak csendben ültem az ágy szélén. Tényleg rettentően ki lehettem fáradva ha nem keltem fel arra, hogy valaki ébresztget... Már megbántam ahogy így neki estem szegény fiúnak.
- Sajnálom... -szólaltam meg hosszú percek után.
- Kérsz reggelit? A fiúk már biztosan készen vannak és a hugod is segített, szóval mindenképp meg kell kóstolnod.
- Most abban a házban vagyunk ahol együtt laktok a srácokkal?
- Igen, ez a mi kis "királyságunk". -mosolygott.
- Jesszus! De itt minden be van kamerázva. Mi van ha meglátnak engem? Jézusom ezért engem kinyírnak! -kezdtem pánikba esni.
- Héhéj, nyugi! -fogott le- Most nincs forgatás, ilyenkor nem vesz minket senki. -mosolya továbbra is arcán pihent.
- Huhh, akkor jóhh... -sóhajtottam.
- Gyere, már mindenki vár!
- Csak egy perc.
Bólintott aztán becsukva magamögött az ajtót kiment. Én pedig megkönnyebbülten huppantam vissza az ágyra. Hatalmas kő esett le a szívemről az imént, már kezdtem szívrohamot kapni amiatt, hogy talán felvettek a kamerák és a tv-ben leszek, mint a nagy sztár szeretője. Bármit csak ezt ne! Nem szeretném ha emiatt kezdenének el rólam hülyeségeket pletykálni és kitalálciókat terjeszteni. Plusz a fiúk karrierjének sem tenne jót. Sihyuk szerint ha a rajongók azt hiszik, hogy ők szinglik akkor egyre több a bevétel. Ugyanis, mint azt már párszor kifejtettem, sokan abban a tévhitben élnek, hogy lehet hozzájuk bármilyen közük. Ha miattam ugrana ez az "álomkép" és a rengeteg bevétel, a nagy Bang család tuti kinyírna. Nem hiányzik ez nekem.
Erőt véve magamon lesétáltam a lépcsőn. Aki ismeri és követi a fiúkat az tudja milyen óriási ez a ház és megértik ha azt mondom, hogy a lépcsőt keresve sikerült eltévednem.
A konyhába érve Yona azonnal észrevett és a nyakamba ugrott. Mosollyal arcán ölelt át. Istenem de szeretem ezt a kislányt.- Képzelt Tae azt mondta, hogy nagyon finom rántottát csináltam. -mesélte lelkesen.
- Igen? Na akkor hagy lám! -odmentem és nem zavartatva magam elvettem egy villát és belekóstoltam a kajába- Ümmm, ez tényleg jó. Ügyes vagy nagyon.
- Hogy vagy NaRa? -kérdezte Jin, aki a szalonnákat sütötte.
- Jól köszi. A többiek?
- Még biztos alszanak. Hiába mondtam, hogy 9-re mindenki keljen fel, mintha a falnak beszélnék. -panaszkodott miközben a kajára figyelt.
- Mi! Már kilenc óra!? -kerestem telefonom.
YOU ARE READING
The Band (JK f.f.) - Befejezett
FanfictionEz egy tipikus szerelmi történet ám egy kicsit sem hétköznapi szereplőkkel! Aki szereti a BTS együttest, annak itt a helye! Ha szeretnél egy igazán izgalmas kitalált történetet olvasni, akkor nézz szét nálam! Mivel ez egy saját sztori a leírtak nem...