פרק 54

1.5K 111 170
                                    

גלגלתי את עיני, מוצא את עצמי נכנע להארי שלא הפסיק להתווכח איתי בכל החמש הדקות האחרונות על כך שאעביר לו את המזוודה שלי בטענה שהיא כבדה מדי ואני לא צריך לסחוב אותה בעצמי. העברתי לידו את המזוודה והוא נשק לראשי, מסמן לי לבוא אחריו וגורר אותי בכיוונו עד לכניסה למלון אותו הזמין לנו. בכל הדרך הקצרה שהלכנו מהמכונית עד לבית המלון לא הפסקתי לחשוב על מדוע הביא אותי לכאן דווקא עכשיו, דווקא כאשר העומס בעבודה נמצא בשיאו והוא יודע כי תעודת סיום התואר שלי תלויה בציון לשבח בעבודה הזאת.

כאשר נכנסתי בדלתות המלון, הרגשתי את נשימתי מפסיקה. המלון הזה בהחלט היה מפואר יותר ממה שציפיתי שיהיה, ובהחלט היה נראה יוקרתי. מלפנינו הופיע לובי עצום, מאובזר בכריות קטיפה ופינות ישיבה, הכל סביבנו נצבע בצבעי קרם עדינים עד לצבעי קפה חלשים, משתלבים עם שבירת גוון של כחול רויאל כהה ועמוק. המנורות שהשתלשלו מהתקרה האירו באור מעט מעומעם, מעניקות למקום תחושה רגועה. על הקירות נתלו תמונות ענקיות שנצבעו בצבעי שמן והיה ניתן לראות כי מי שעיצב את המקום בהחלט ידע מה הוא עושה, ובהחלט השקיע בכך את מירב כספו כדי להגיע לתוצאה מספקת.

"הארי..." פלטתי, לא יודע מה לומר על המקום היפה אשר הביא אותי אליו. היא גיחך והתקרב אליי, מסיט חתיכת שיער ממצחי ונישק את שפתי נשיקה מהירה, מהירה מדי. לא יכולתי להוציא ולו מילה אחת מפי ורק המשכתי להביט מסביבי על כל המקום.

"חכה עד שתראה את החדר שלנו" הבטתי בו בהלם, הוא שם לב לכך ונישק אותי פעם נוספת. לא רציתי להתחיל אפילו לתאר לעצמי כמה עלה לו להביא אותנו לפה, תיארתי לעצמי שכל העניין הסתכם בסכום של הון ולמרות כי ידעתי שלהארי אין בעיה של כסף ושבהחלט לא חסר לו, עדיין המחשבה על כך העציבה אותי.

"אתה יכול להסתובב פה קצת בנתיים, לבחון את המקום, אני הולך להביא את הכרטיס לחדר" קולו של הארי קטע את מחשבותי, מהנהן אליו ומקבל נשיקה קטנה במצח לפני שהוא מסתובב והולך אל עבר הקבלה.

הבטתי מסביבי, נותן לרגליי להתחיל להוביל אותי אל עבר דלתות הזכוכית הגדולות שניצבו שם. כאשר עיני פגשו במחזה שנוצר מולי, הרגשתי את ליבי הולם בחוזקה. השעה הייתה כבר שעת ערב מוקדמת, רוח חמימה ליטפה את פני והשמש כבר איימה להיבלע אל תוך הים, להיעלם ולהשאיר אחריה חושך. השמים נצבעו בגווני כתום, אדום ווורוד ויצרו מחזה מלהיב במיוחד, אורות בצבעים חמים השתקפו על פני מי הים שהיה צמוד אל המלון ובראשי עברה מחשבה על על כך שזה המחזה הכי יפה שיצא לי לראות מימיי, עד שנזכרתי בהארי, ובכך שהוא בהחלט המחזה הכי יפה שיצא לי לראות מימיי.

"היי" קול גברי נשמע מצידי וגרם לי לסובב את פניי, מבטי פוגש בגבר מעט יותר גבוה ממני וגופו מחוטב. עיניו היו חומות ושערו היה קצוץ, זיפים קטנים מעטרים את פניו המחוייכות וגופו לבוש רק בכנס ריצה קצר שהיה רטוב לגמרי, ידו מחזיקה במגבת ותיארתי לעצמי כי בילה זמן מה בתוך מי הים. חייכתי אליו חיוך קטן והחזרתי את מבטי אל השקיעה, מנסה לנצור את הרגע במוחי מבלי לתת לו להפריע לי "יפה, נכון?" הוא שאל, גורם לי לסובב את פני אליו פעם נוספת

SHIT, maybe I missed you // 2Where stories live. Discover now