Osa 3

545 28 0
                                    

Joonas Nk

Lähdin viemään Ollia autolle. Ihmettelen miks hän on juonnut ittensä tuohon kuntoon, kun yleensä se olen minä joka tuossa kunnossa on. No ehkä, joskus on Ollikin vuoro olla kännikala.
"JooNAs, ArVaA MiTä?" Olli sanoo
"No kerroppa" kysyin huvittuneen, hänen suusta kännisenä voi odottaa mitä vain.
"mUuRaHaisEt oN HyVän Näköisiä ja Sä OOt SEkSiKäs." Olli sanelee, minua naurattaa onhan tämä nyt huvittavaa
"Kiitosta vaan, mutta nyt ollaan kotonas niin lähetään nukkuun" nousen autosta ulos.
"JooNAs MikS MuN PItÄä MenÄ NUkKuun?" Olli kyselee.
"No kyllä sun on nyt pakko mennä, oot niin päissään, että ne muurahaisetkin pelkäis sua." sanon.

Päästiin vihdoin sisälle siinä oli ollut työtä, kun tou Matelen herra oli jäi istumaan maahan kattoon jotain muurahais vanaa.

"MuURahaiSeT oN ToSi KiVOja." Olli sanoi vakavana
"Joo huomasin, että tykkäät muurahaisita" naurahdin
"Mutta on nyt sun aika mennä nukkumaan ja näkeen niistä sun muurahaisista unia." lisäsin. Ja lähdin viemään Ollia sänkyynsä, mutta hän pysähtyi ovelle.
"Mitä sää nyt hommaat?" kohta alkaa ärsyttään oikeasti olen kohta puoli tuntia yrittännyt saada hänet nukkumaan.
Hän ei vastaa mitään vaan syöksyy suuteleen minua. Työnnän hänet heti pois.
"Mitä helvettiä Olli? " kysyin järkyttyneenä. Olli ei vastannut vaan huojui sängylle ja sammui siihen saman tien.

Laitoin bändin ryhmään viestiä, että jään vahtimaan Ollia. Tästä oli pakko keskustella Ollin kanssa, koska enhän minä voisi ikinä seurustella hänen kanssaan, älkää ymmärtäkö väärin Olli on huippu tyyppi ja paras kaverini, mutta olemme esim samassa bändissä ja en minä ole homo. Siis ei minulle ole väliä oletko homo vai mikä. Onkohan Olli homo vai bi vai mikä, vai miksi hän minua suuteli. Ei sillä ole väliä tulen aina hyväksymää hänet.

--------------
271 sanaa

Kaveruutta vai rakkautta Joonas x Olli Where stories live. Discover now