Joonaksen Nk.
Vien juomat pöytään ja huomaan tuon naisen katse seuraa minua koko ajan. En voi kieltää onhan tuo nainen kaunis ja hänen huulet jota korostaa pieni kerros liilahtavaa huulipunaa ja kevyt meikki.
Joonas ryhdistäydy sinulle on Olli joka istuu ja odottaa sinua pöydässä.Olimme juonneet jo parit bisset, tuo nainen katselee minua edelleen, en voi sanoa että enkö itse ole katsellut häntä.
"Joonas vai mitä?" Olli kysyy.
"Täh, mistä te puhutte?" kysyn ei minulla ole mitään hajua mistä nuo ovat keskustelleet.
"Mitä sää noin mietiskelet?" Niko kysyy naurahtaen.
"Ööö... En mitään" sanon hieman nolostuen. Olen kiinnittänyt noin paljon huomin on tuohon naiseen, vaikka minulla on ihanin poikaystävä vieressä.
Hörppään bissen loppuun ja siirrän katseeni takaisin tuohon naiseen joka vinkkaa päällään vessaan päin.
"Mä-mää meen käymään vessassa." sanon ja nousen pöydästä ja lähden tallusteleen vessalle päin.Nainen avaa vessan oven ja vetää minut perässään yhteen vessan kopeista. Työnnän naisen vessan seinää vasten imeä hänen kaulaa. Tiedostan helvetin hyvin että petän Ollia jos jatkan tästä.
"Mulla on poikaystävä." mumisen tuon naisen kaulaa vasten.
"On mullakin, se mitä se ei tiedä, ei voi satuttaa sitä."
"Harvinaisen totta." sanon ja jatkammen siitä mihin jäimme.Ollin Nk.
"Mitähän se Joonas niin kuumeisesti mietti, ennen kun meni vessaan?" Tommi kysyi. Kohautin vain olkiani.
"Miten teillä mennee?" Niko kysyin ja hörppös bisseäänsä.
"Ihan hyvin kai."sanoin hennosti hymyillen.
"Miten niin kai?" Tommi kysyin tarkentavan kysymyksen.
"Sanoin sille että rakastan sitä niin se ei sanonnu takasin." mutisen hiljaa, hävettää ehkä vähäsen että sanoin mutta hän ei.
"Mää meen myös käymään vessassa." Sanon ja nousen pöydästä ja lähden vessoille päin.Kuulen yhdestä kopista epämääräisiä ääniä. Naurahdan, ei näyttävästi kotiin asti ehtinyt hommia hoitamaan.
Käyn hoitamassa asiani ja menen pesemään käteni.
Päätän jäädä odottaamaan Joonasta, jos hän suvaitsisi tulla. Onneksi ei tarvitse kuunnella sitä ääntelyä, nuo olivat ilmeisesti saannut hommansa loppuun hoidettua.
Yhden kopin oven lukko napsahtaa auki, sieltä tulee joku blondi hiuksinen nainen ja JOONAS...--------------------
Sanoja 320
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kaveruutta vai rakkautta Joonas x Olli
FanficVALMIS✔️ Onko Joonas ja Olli vain parhaita kavereita? Vai onko toisella ainoastaan tunteita vai onko kummallakin? Veljes kirja Onko se rakkautta tällä kertaa JoelxAleksi Tämä tarina on kokonaan minun mielikuvitusta. 🥉 ||#blindchannel || 29.11.2021 ...