Kiitos tuhannesti 2,31K lukijoista, se merkkaa mulle paljon.
------------------Joonas Nk.
Olemme meilkein päässyt takaisin Helsinkiin Olli ei ole sanonnut kenellekään sanaakaan.
"Onko kaikki hyvin?" päätän kysyä, vaikka hän sanoi mökillä että on mutta hänen käytös antaa ihan muun kuvan asiasta.
Tulee mieleen nuoruus ajat, kun tuo bassoa rämpyttävä mies suuttui minulle ja oli puhumatta tyyliin 2 viikkoon minulle, kunnes pakotin hänet puhumaan.
"Joo on." tuo vakuuttaa.
"Joo ja mää osaan lentää." tuhahdan tuolle. Tuo pyöräyttää vain silmiään.Olemme heittännyt kaikki muut paitsi Ollin, Joelin ja minut. Ja tietenkin Tommi joka ajaa tätä autoa.
"Meneekö Olli tai Joonas jommallen kummalle?" Tommi kysyy ratin takaa.
"Mää meen kotiin yksin" Olli sanoo painottaen viimeistä sanaa, ennen kuin itse ehdin muodostaa puolikasta ajatustakaan.
Joel ja Tommi luo minuun oudoksuvan katseen. Kohotan vain olkapäitäni en todellakaan tiedä mikä tuolla on, mutta siitä aijon ottaa selvää mahdollisimman pian.Olin mennyt Joelille, sen jälkeen kuin meidät oli heitetty kotiin.
"Mikä sillä Ollilla oli?" Joel kysyy.
"En todellakaan tiiä, jos se on mulle jostain vihanen niin kertois suoraan, eikä mököttäis himassaan kuin joku 15-v. teini." vuodat Joelille.
"Soita sille." Joel käskee.
"Ei se vastaa parempi sen vaan antaa mököttään." totean.
"Totta, mutta muista se osaa olla pitkävihanen." Joel muistuttelee.
"Voi helvetti." totean naurahtaen.
"Ei olla seurustellut ees kauaa ja heti eka riita." sanon puistellen päätä ja naurahtaen vaikka tilanteessa ei ole mitään hauskaa.Olin tullut vähän ainaa sitten kotiini. Syön tällä hetkellä leipää samalla selailen ig:tä. Haluisin soittaa Ollille, mutta samalla en. En jaksa ruveta vääntäämään nyt yhtään mitään hänen kanssaan. Mutta näkisin hänet studiolla viimeistään huomenna päivällä, jos en soittaisi hänelle.
Time skip aamuun siihen vaiheeseen että nää on treeniksellä.
Olemme kaikki muut jo treeniksellä paitsi Olli, jonka olisi pitänyt olla täällä 2,5 tuntia sitten jo. Olemme soittaneet ja laittanneet viestiä ainakin tuhat kertaa.
"voi vittu missä se yks viipyy?" Niko kysyy sohvalta.
"Onkohan sillä kaikki hyvin?" Alekisi huoletii. Tuo lause saa sisälleni oudon tunteen, että kaikki ei ole hyvin.
"Mää lähen käymään sen kämpillä." ilmoitan jämäkästi ja nousen kiireellä.
"Mää lähen mukaan." Niko huikkaa myös. Tommi, Joel ja Aleksi jäävät studiolle odottamaan.
"Voijaanko lainata Aleksi sun autoa?" Niko kysyy.
"Joo, ota mun takin taskusta avaimet." tuo huutaa keittiöstä.Olemme ajanneet Ollille. Rämpytämme hänen ovikelloaan ja hakkaamme ovea. Varmaan kaikki naapurit rakastaa meitä kun paukutamme ovea täällä. Ei kuulu vastausta päätämme avata oven vara-avaimilla mitkä minulla ovat.
Kävelemme härässä asunnossa. Kunnes näen....----------------
Sanoja 399
ESTÁS LEYENDO
Kaveruutta vai rakkautta Joonas x Olli
FanficVALMIS✔️ Onko Joonas ja Olli vain parhaita kavereita? Vai onko toisella ainoastaan tunteita vai onko kummallakin? Veljes kirja Onko se rakkautta tällä kertaa JoelxAleksi Tämä tarina on kokonaan minun mielikuvitusta. 🥉 ||#blindchannel || 29.11.2021 ...