Ollin Nk.
Herään kuuden aikaan aamulla siihen että tunnen kuinka joku kauristaisi minua. Huh se oli vain unta. Koitan nousta ylös varovasti herättämättä tuota hattarapäätä, juomaan vettä että saisin tämän ärsyttävän tunteen pois kurkultani pois. Voin sanoa että ei ole mieluista tunne.
Ainiin tänään on Aleksin polttarit. Olin saannut juuri tietää ylipäätään että tuo on mennossa naimisiin. Koska olin ollut sairaalassa törpöilyjeni takia, Joonas kertoi minulle sinä päivänä kun pääsin pois, olin tottakai onnitellut Aleksia ja Leo heti kun sain tietää. Käy hieman sääliksi Joelia että Leoa.
Leo sen takia mitä mökillä tapahtui ja Joeli hiukan saman takia mutta hänellähän noita yhden illan juttuja on sen verran että yksi Kaunisveden poika ei varmastikkaan asiaa muuta. Luojan kiitos se on tapahtunut vain kerran. Siis Aleksin ja Joelin välillä.
"Miten oot hereillä?" kuuluu unen pöppöröinen ääni takaani.
"Ei tullu enään uni" sanon ja yritän hymyillä. Nyt vasta tajuan että puristava tunne kurkultani ei ole hävinnyt minnekään. Outoa yleensä se häviää lasillisen jälkeen.
"Okei, miks ei?" Joonas kysyy vähän huolestuneen kuulosena.
"En tiiä, aina ei enää nukuta. Mutta mene sinä nukkuun, mää meen kattoon vaikka ostos tv:tä." sanon ja lähden ohjaajaamaan tuota takaisin makuuhuoneeseeni. Kun tuo on läsähtnnyt sänkyyn ja hautautunut peiton alle lähden itse katsomaan tv:tä. Eihä sieltä muuta tullu kuin sitä ostost tv:tä. Vedän viltin päälle ja menen makuulle sohvalleni"Aattelikko herätä joskus?" Kuuliin huudon vierestäni ja sen jälkeen joku lensi minua päin.
"Joojoo." mutisen ja yritän kääntyä mutta ja se jää yritykseksi jonkun vetäessä minut lattialle.
"Nyt ylös jumalauta." Joonas huudahtaa.
"Joojoo, mikä vittu sua risoo?" kysyn kun nousen lattialta venytellen selkääni joka on aivan jumissa. Pitää kyllä ehtiä joogata ennen illan polttari suunnitelmia.
"Ei mikään muu kuin että oo yrittänny saada jätkää kohta tunnin hereille." Joonas sanoo, kun lähden käveleen keittiöön.
"Jaaha mitä kello on muuten?" kysyn ei minulla ole mitään tietoa miten kauan nukuin.
"Kohta 13." Joonas sanoo minun kääntyessä katsoon häntä ihmeissään, miten nukahdin niin kaus aikaa.
Mihin aikaa meijän piti olla joelilla? " Joonas kysyy.
"Joskus 15 aikaa." sanon olkiani kohouttaen en ole nimittäin ihan varma. "
" Okei, parasta alkaa varmaan kohta valmistatuun. " Joonas toteaan lösähtäen sohvalle.------------------
Sanoja 351
KAMU SEDANG MEMBACA
Kaveruutta vai rakkautta Joonas x Olli
Fiksi PenggemarVALMIS✔️ Onko Joonas ja Olli vain parhaita kavereita? Vai onko toisella ainoastaan tunteita vai onko kummallakin? Veljes kirja Onko se rakkautta tällä kertaa JoelxAleksi Tämä tarina on kokonaan minun mielikuvitusta. 🥉 ||#blindchannel || 29.11.2021 ...