Joonaksen Nk.
"Joonas, JOONAS!"
Säpsähdän hereille, Nikon katsoessa minua huolestuneen.
"Mikä sulla on, sää täriset ja sulla tulee kyyneliä?"
Katson häntä vain silmiin, ja puistelen päätäni.
Sitten joku napsahtaa päässäni ja menen aivan paniikkin kun muistan untani vai harhaa.. En tiedä..
"Missä Olli on?" kysyn ja alan kerätä kamppeitani Nikon kämpiltä.
"Varmaan kotona, en minä tiedä." Niko sanoo hämmentyneenä.
"Kaikki ei oo hyvin, mitä jos se on taas saannut alkoholi myrkytyksen ja nyt se on kuo-" olin puhumassa mutta jokin keskeyttäö minut. Toisin sanoen Niko keskeyttää minut.
"Joonas nyt rauhotut, Ollilla ei oo mitään hätää varmaastikkaan." Niko sanoo ja laittaa kätensä harteilleni.
"Mutta haluun silti mennä kattoon että sillä on kaikki hyvin, vaikka se on mulle vihanen." sanon edelleenkin pienessä hysteerisenä.
"Okei, menee, ilmota ittestäs vielä tänään." Niko sanoo ja huokaisee pienesti.
Nyökkäsin, ja lähdin vilkkaasti laittamaan ulkovaatteita päälleni.Kävelen Ollin asunnolle päin. Miettien kaikkea. Näinkö tosiaan unta, se tuntui niin todelta.
Rakastan sitä miestä vaikka hän suurinpiirtein vihaa minua. Kadun koko sydämestä että petin häntä, sen naisen kanssa. Se oli elämäni isoin virhe. Monta virhettä olen elämässäni tehnyt, mutta tämä oli heittämällä isoin kaikista.
Kesken matkan alkaa satamaan räntää niskaani. Tämä tästä vielä puuttuikin.
Kiristän tahtiani, ja alan kuvitella mitä olisi tapahtunnut jos en olisi mennyt pettämään häntä.Olisin todennäköistä onnellisessa parisuhteessa. Kaikki olisi hyvin, mutta ei, menin mokaamaan ihan huolella.
Nyt Joonas ryhdistäydy, et voi enään ryvetä itse säälissä.Pääsin juuri Ollin rapun ovelle.
"Hei" kuuluu nais ääni edestäni. Nostan katseen maasta, ja mitäkäs muuta näenkään edessäni, kuin naisen jolla on liilahtavaa huulipunaa... Nainen kanssa petin Ollia...Naisen kenestä en tiedä mitään.
"Hei" sanon hieman vaivaantuneena. Mistä tuo nainen minut edes tunnisti.
Ja tärkein kysymys asuuko hän Ollin kanssa samassa talossa?!
"Tota me nähtiin siellä baarissa sillon niin... erosin mun miesystävästä... Niin.. Öö haluisitko lähtee mun kanssa ulos joskus..." hän kysyy yhtä vaivaantuneena.
"Öö... Tuota joo voisin, mutta en oikeen voi." sanon raapien niskaani, tämä on kiusallisuuden huippu.
" Mutta mulla on vähän kiire." sanon nopeasti, kun muistan taas Ollin. Pieni paniikka alkaa taas kyteä sisälläni.
Jätän naisen paikoilleen ja alan juosta portaita ylös.---------------------
Sanoja 347
YOU ARE READING
Kaveruutta vai rakkautta Joonas x Olli
FanfictionVALMIS✔️ Onko Joonas ja Olli vain parhaita kavereita? Vai onko toisella ainoastaan tunteita vai onko kummallakin? Veljes kirja Onko se rakkautta tällä kertaa JoelxAleksi Tämä tarina on kokonaan minun mielikuvitusta. 🥉 ||#blindchannel || 29.11.2021 ...