Osa 8

522 28 1
                                    

Ollin Nk.

Joonas pyysi minua ulos, uskon että hän haluaa puhua. Minä en, en halua kuulla sitä että hän ei tykkää minusta.

Pääsimme ulos
"Olli" kuulen Joonaksen sanovan, mutta en ota sitä kuuleviin korviinkaan, vaan katselen ympärilleni. Yhtäkkiä tunnen huulet omillani, sitten se iskee tajuntaani Joonas suutelee minua.
Irrottaudumme suudelmasta hapen puutteen takia.
"Mitä toi oli?" Kysyn todella hiljaa en tiedä kuuliko joonas edes sitä.
"Pitäis varmaan pyytä sori, mutta uskon että toi ei haittaa."
"Ei, mutta kerro mulle että miks suutelit mua?" tivaan vaativasti tarvin vastauksia.
"Mää saatan olla ihastunnu suhun, mutta en mää tiiä miten olla suhteessa, mää oon harrastannu vaan yhen yön juttuja."Joonas vastaa. Tiedän hyvin että tuolla pojalla ei varnaan ikinä ole ollut vakavaa suhdetta aina baarista kotiin on lähteny joku huuli täyteinen blondi, en ole katkera en tietenkään.
"Olli?" Joonas kysyy. Tajuan että olen ollu aika pitkään vaiti.
"no haluutko yrittää? Vai mitä toi saatatko tarkoittaa?" kysyn taas todella hiljaa.
"Sitä että en oo 100% prosenttia varma mun tunteista." Joonas vastaa asiallisesti, kun minua alkaa ehkä vähä harmittaan.
"Okei" vastaan vielä hiljempaa mitä aikasemmin ja lähden sisälle. Tuo keskustelu oli mailman turhin.

Kun pääsen sisälle ja ottannut ulkovaatteet pois, otan Joelin kädestä bissen ja juon sen ekalla. Samassa kuulen kuin porko tulee myös olohuoneeseen.
"Hei, se oli mun" Joel älähtää.
Saan aleksilta merkittävän katseen. Pudistan vain päätäni.

Alamme kaikki alla aika kännissä. Vähiten varmaan Tommi ja Joonas. Hetkinen Joonas miten hän on vielä vain pienessä hiprakasssa. Minäkin olen vain pienessä ja tiedostan mitä tapahtuu.
"PeLaTaaN PulLon PyöRitYstäa. Aleksi sanoo.
" Eikö se oo aika teini meininkiä?" päätän kysyä.
"eI oo, Me PeLatAan SiTä" Joel kommentoi
Pullo lähtee pyörimään.

Olen lähdössä kotiini, mutta Joonas tartuu käteeni
"Voinko tulla teille yötä?" Joonas kysyy ehkä vähän ujosti ja söpösti.
"Joo kai sää voit." sanon vältellen Joonaksen katse kontaktia, koska tiedän että muuten punastun.

Kun pääsemme sisälle tunnen kuinka joku työntää minut seinää vasten, samassa tunnen huulet omillani.
Joonas riisu minun takkiani ja omaansa. Potkimme myös kengät pois. Samassa tunnen kuinka nousen ilmaan. Joonas kantaa minua makuhuoneeseni, katkaisematta kumminkaan suudelmaa.
Mitä helvettiä olen tekemässä menossa ihastukseni kanssa sänkyyn.
SÄNKYYN!!! samassa tunnen sängyn allani. En todellakaan ole kokennut, olen kerran ollut, siihen se on oikeastaan jäännyt, se ei ikinä ole kenenkään kanssa oikealta ja olen lopettanut sen heti.
Mutta nyt haluan tätä kyllä. Otan omani ja Joonaksen paidan pois.
Joonas rupeaa imemään fritsua kaulaani samalla avaten housujani.
Okei nyt minua jännittää vielä ennemän. Mitä jos en osaa, jos se sattuu. Ehkä sanon Joonakselle.
Luojan kiitos kumpikin on vain hiprakassa.

---------------------
413 sanaa
Ens lukuun tulee ehkä smuttia.

Kaveruutta vai rakkautta Joonas x Olli Where stories live. Discover now