Osa 14

435 28 3
                                    

Ollin Nk.

"Matela ylös nyt heti, Tommi on tässä 15 minsan päästä." kuulen uneni läpi
"Joojoo" mumisen ja käännän kylkeäni.
"Voi nyt vittu, sori Olli mää en ois halunnu tehä tätä" kuulin taas uneni läpi, mutta nyt ei jaksa kiinostaa väsyttää. Samassa tunnen jotain kaatuvan päälleni. Avaan silmät ja salaman nopeasti pomppaan pystyyn.
"Joonas kaadoitko sää just oikeesti mun päälle muroja, vittu muroja, jossa on maitoa!?" kysyin tuolta nauravalta blondilta.
"Joo oisit ite heränny, kun on pyydetty jo tunti, mutta herra ei herää." tuo sanoo ja lähtee pois huoneesta.
"Voitko lakanat ja käy suihkussa" tuo jatkaa samalla kun poistuu huoneesta.
"Kiitti oot ihana" tuo huutaa heti perään ennen kuin ehdin sanoa juuta tai jaapasta.

Odotamme pihalla. Täällä suomen kylmässä pakkasessa hyvä että varpaat ei muutu mustiks ja rotat ei tuu järsiin niitä. (En tiiä oonko jossakin maininnu mikä vuoden aika, mutta sovitaan vaikka että on talvi.) Okei ehkä vähä liiottelin, mutta vaan vähä.
"Tuutko sää?" kuului Joonaksen ääni
"Aaa, Joo, häh?" samassa tajusin, että Joonas odottaa takaluukku auki minun laukkuani.
"Niin että annatko sää sen laukun?" Joonas kysyy huvittuneena.
"Aaa... Joo. Tossa." sanon itsekkin naurahtaen. Nousen autoon ja kiinnitän vyöni kiinni.
"Puhutko sää sille?" kuulen Joelin kuiskaavan Joonakselle, ennenkuin tuo istui viereeni.
"En vielä, mutta kun päästää perille niin sitten." tuo kuiskaa takaisin. Joel nyökyttelee vain päätä. Mistähän Joonaksen pitää puhua ja kenen kanssa. Ai niin minunkin pitää puhua Joonakselle.
"Mistä Olli noin haaveilee?" Kuuluu tuon blondin laulajamme suusta. Olin näyttävästi uppoutunnut taas omiin ajatuksiini.
"Joonasta se vaan mietti."kuuluu toisen tällä kertaa musta hiuksisen bändin jäsenemme ääni.
"Mitä sitten vaikka miettisinkin. Ootteko noin kateellisia?" sanon ja kysyn.
"Nääh, en mä teistä oo kateellisia oo, aivan jostakin muusta tyypistä haaveilen." Joel sanelee virnistyksen kera. Huomaanko pienen punan Aleksin naamalla. Ei nään varmaan omiani
"Oo... Onko meijän Hokkalla muija kierroksessa?" Niko kysyy etupenkiltä.
"Okei... Myönnetään, mut... " Joel ehtii sanoa kunnes me kaikki hurraamme.

Time skip mökille joka sijaitsee jossakin.

"Me otetaan toi yläkerran pääty huone Aleksi kanssa" Joel huutaa.
Olimme sopinnut autossa että minä ja Joonas ollaan samassa huoneessa. Sitten Aleksi ja Joel. Sitten Tommi ja Niko nukkuvat kahdella levitettävällä sohvalla.
"Eli meille jää Alakerran makkari." Joonas toteaa.
"Ja nyt ette sitten pane, koska nukutte alakerrassa kun mekin ollaan täällä alhaalla nukkumassa." Tommi käskyttää

------------------------
Sanoja 399
Sori kuin nää pari lukua on ollut vähän tälläsiä täytelukuja.
Sori kun pariin päivään ei oo tullu, olin leirillä niin siellä ei ehtinyt julkaista.



Kaveruutta vai rakkautta Joonas x Olli Donde viven las historias. Descúbrelo ahora