Osa 2

531 29 0
                                    

Ollin nk.
Herään Joonaksen vierestä ja mietin miten olen siihen päätynnyt.
"Voi vittu" mutisin itsekseni se oli aiva saakelin noloa ruveta itkemään ihastusta vasten.
"Huomenta" kuului seksikäs aamu ääni vierestäni.
"Huomenta" sanoin.
"Mistä näit viime yönä unta, kun rupesit huutaan?" Joonas kysyy ja näyttää huolestuneelta.
"Ei mitään erikoista perus painajainen" yritin vasta mahdollisimman huolettomasti. Juu ihan perus painajainen jota oon nähnyt varmaan 2 vuotta.
"Olli tiiät hän, että voit kertoo mulle kaiken." Joonas puhui lempästi, hitto sulan tolle äänelle.
"Joo tiiän, mää meen nyt suihkuun."

Kun olin tullut suihkusta, syönnyt joonaksen kanssa lähdin käveleen autolleni. Istuin auton penkille ja nojasin pääni rattiin ja kirosin, että kuinka saatanan perseestä ihastuminen on. Lupasin itselleni lapsen että en ikinä enään ihastu, mutta toisin kävi.
"Saatanan, saatana." hoin. Ennen kuin lähdin ajamaan treenistä.

Treenit alkavat vasta tunnin päästä, mutta päätin tulla rämpytteleen bassoa, jos se saisi ajatukseni pois Joonaksesta.

Ajan kuluessa päätin korkata bissen ei yksi bisse nyt mitään haittaa, eihän kukaan edes ole vielä tullut. Yksi bisse saattoi muuttua pariin lisää ja vielä pariin lisää, mutta ei se nyt varmaan jätkiä haittaa.

"Matela mitä, vittua?!" Joku huusi. Olin näyttävästi sammunnut treeniksen sohvalle ennen muitten tuloa.
"MiThä?" kysyin kun kaikki jätkät tuijotti mua rivissä.
"Treenit ei oo vielä ees alkannu ja sää oot juonnu koko saatanan jääkaapin tyhjäks. " Joel paasaa. Hetkinen koko jääkaapin?! Voin sanoa että siellä oli bisseä ja paljon.
"MuTTa nYt Mei..Jän pITää TrEeNaTa." sanoin
"Joo me muut treenataan ja joku saa viiätän meijän kännikalan täältä kotiin nukkuu pään selväks." Tommi latelee.
"Mää voin viiä." Porko ilmoitti ekana.

Voi nyt vittu perkele saatana helvetin
helvetti, luettelen mielessä miksi vittu Porkon Joonas vie, miksi vaikka joel ei  voinnut viiä. No eikai auta muuta kuin tyytyä kohtalooni, itehän itteni olin tähän kuntoon juonnut.

---------------------
290 sanaa.
Pahoittelut kirjoitus virheistä.
Toinen osa.
Mitä mieltä tästä tarinasta tähän mennessä?

Kaveruutta vai rakkautta Joonas x Olli Donde viven las historias. Descúbrelo ahora