Ollin Nk.
Aleksin polttarit olivat loppuneet. Olin ilmeisesti sammunut koska nyt minua ravistellaan hereille.
"Ookko sää hengissä?" Joonas kysyy huvittuneen oloisena hänen äänestä kuulee laskuhumalan.
"Oon, tietääkseni." vastaan.
"Miks sää mut herätit?" kysyn. Nämä ovat todennäköisesti känni Porkon hyviä ideoita taas, minäkun olisin vain halunnut nukkua kännin pois joka oli muuten aika helvetin paha.
"Halusin vaan varmistaa että oot elävien kirjoissa, kun joit aika malttamattomasti." tuo kommentoi kysymykseeni.
"Okei, mää lähen nukkumaan" sanon ja nousen sohvalta ylös tai ainakin yritän koska meinaan kaatua heti.
"Tarviikko apua?" Joonas kysyy, kun huomaa että tasapainoni meinasi pettää altani.
"Ootko itettekkään missää parhaimmassa kunnossa?" kysyn ehkä vähän vittuillen, en voi uskoa että tuo olisi juonnut muka vähemmän kuin minä.
"Oon mää nyt paremmassa kuin sinä, mutta huonossa kumminkin." tuo naurahtaa. Ja kuule samaa vittuilua mitä minä myös tein.
Hän saattaa minut sängylle ja hän myös itse kaivautuu sänkyyn peittojen alle.Herään aamulla auringon säteihin, jotka paistavat suoraan silmiini.
Joonas nukkuu ilmeisesti vieläkin. Halusin päästä vessaan mutta tuo yksi on kietoutunnut minuun, kuin koalan poikanen. Päätän kumminkin tökkiä tuon hereille.
"Huomenta, onko paha darra? " tuo mumisee aamuäällään.
"Huomenta" sanon ja huomaan nyt vasta päässä jyskyttävän darra apinan, joka hakkaa vasaralla päätäni.
"Itse asiassa ei muuta kui pää kipee, sulla?" päätän kysyä saman kysymyksen.
"On, mutta se helpottuu yhdellä asialla." tuo sanoo ja kumartuu suutelemaan minua.
"Jaa, että suutelu vie darran poisko?" kysyn suudelman seastam
"Ei mutta huomattavasti helpottaa." hän kertoo viisauksia, jotka eivät ole yleensä viisauksia.
"Jaa, no sitten mää voisin olla useemmin darrassa, jos mää saan pusuja ja paljon." sanon viekkaasti hymyillen.
"Ei sun tarvi olla darrassa tai humalassa kun mää annan niitä muutenkin." Joonas sanoo ja iskee huulensa uudestaan minun suulleni.Olemme vain maanneet sängyllä hiljaisuudessa, se ei ole kiusallinen vaan enemmän miellyttävä. Kävimme syömässä aamupalan ja nyt makaamme ruoka koomassa.
"Kiitos" kuiskaan. Joonas hymähtää ja kysyy:
"mistä?"
"Siitä että oot siinä."
"Tottakai mää oon tässä en oon lähtemässä yhtään mihinkään, ikinä." Joonas sanoo.
"Mää rakastan sua." sanon. Joonas hymähtää hermostuneesti. Ja nousee sängyltä.
"Meijän pitää lähtee treeneihin."----------------
Sanoja 337
YOU ARE READING
Kaveruutta vai rakkautta Joonas x Olli
FanfictionVALMIS✔️ Onko Joonas ja Olli vain parhaita kavereita? Vai onko toisella ainoastaan tunteita vai onko kummallakin? Veljes kirja Onko se rakkautta tällä kertaa JoelxAleksi Tämä tarina on kokonaan minun mielikuvitusta. 🥉 ||#blindchannel || 29.11.2021 ...