Osa 10

518 26 2
                                    

Ollin Nk.

Herään aamulla keittiöstä kuuluvaan kolisteluun. Yritän nousta sängystäni ylös.
"Aivittuperkelesaatahelvetinsiilienkyrpä." manaan ääneen ilmeisesti Joonas kuulee, koska tulee ovelle virnuileen.
"Sori, jos olin liian kovakourainen" Joonas nauraa.
"No älä si siinä naura vaan tule antaa mulle vaatteet." käsken
"Joojoo, mutta tuu sit aamupalalle, tein leipää, jutellaan samalla." Joonas sanoo hymyillen. Nyökkää ja alan pukemaan vaatteita, mitkä hän antoi.

Mistä meidän pitää puhua, jos hän aattelee että yöllinen oli virhe. Laitan Aleksille paniikissa viesti.

Minä: päädyin Joonaksen kanssa sänkyyn ja nyt se haluu jutella, mitä jos se katuu?!?!

Aleksi: Päädyitte sänkyyn?! Luulin, että se lähti omaan kotiin. Mutta mee keskustelee sen kanssa ja kuuntelet mitä sillä on sanotavaa.

Minä: En ylläty että luulit että Joonas menee omaan kotiin olit niin päissää että, mutta mää meen nyt jutteleen sen kanssa.

Menen keittiöön ja istun alas. Joonas katsoo minua vakavasti. Okei, tästä ei seuraa mitään hyvää.
"Olli mää tykkään susta, mutta en oo valmis mihinkään vakavaan." Joonas sanoo.
"Äläkä ymmärrä väärin, en todellakaan kadu viime öistä" Joonas jatkaa nopeasti selittämistä.
"Mutta et haluu mun kanssa kummiskaan suhdetta?" kysyn ehkä vähän katkerasti ja surullisesti. Mitä tuon jätkän päässä liikkuu sen minä haluan tietää.
"No en ainakaan vielä, jos oltais ekaks vähä silleen Friends with benefits?" Joonas kysyy. Voi nyt siilinkyrpienvittu mitä tuohon vastata? Tarkoittaako hän seksi suhdetta? Miksi hän haluaa sen minun kanssa, minä joka on todella kokematon.
"Haluutko sää siis seksi suhteen mun kanssa?" kysyn suoraan.
"No jos sää sen noin haluut ilmasta niin joo" Joonas vastaa virnuillen.
Mutta jatkaa nopeasti: "Mutta kyllä mää tarkotan myös ihan läheisyyttä perus leffa iltoja jne... Katotaan sit mihin se etenee."

Okei tässä on sulateltavaa. Noniin Olli tyhjennä mielesi kaikesta muusta ja mieti ainoastaan hyviä puolia mitä siitä voisi olla esim. Joonaksen kanssa voisi tulla jotain vakavaa, muuta hyviä puolia en keksi. Huonot puolet Joonas vaan peleilee tunteillani, okei ei joonas niin tee ehkä...
"Olli, ootko sää enää hengissä?" Joonas kysyy vähän huvittuneesti. Olin ollut aika kauan hiljaa.
"Suostutko?" tuo hattarapää kysyy.

----------------------
Sanoja 327
Eteneekö tää tarina liian nopeeta tai liian hitaasti?

Kaveruutta vai rakkautta Joonas x Olli Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin