Osa 25

338 28 17
                                    

2 päivän time skip.

Joonaksen Nk.

Olimme kävelemässä kotiin päin Aleksin häistä jotka eivät sitten mennyt ihan niin miten piti. Alttarille jättö, joo ei ehkä ihan niin pitänny mennä.
Niko oli kääntynnyt edellisestä risteyksestä. Ja Tommi oli ollut autolla ja heittänyt meidät kaikki lähemmäs kotejamme, mutta silti ei kotiin asti jaksanut ajaa, asuuhan hän itse kumminkin eri suunnassa.

Pääsimme kotiin, Olki tuli minulle yötä. Olin kyllä joutunut suostutella vähän häntä. Hän oli ollut outo pari päivää. Toivon todella että se ei johtuisi siitä että en sanonnut hänelle takaisin siitä että 'rakastan sua' se olisi suuri askel sanoa noin. Tottakai rakastan Ollia mutta sen ääneen sanominen tuntuu isolta asialta, jotenkin sitoutuvalta.
"Ota koppi." kuulen vähän matkan päästä sohvasta, mihin olin itseni läsäyttänny. Syliini lentää bisse, katson Ollia kulmia kurtistaen kun tuo tulee parin bissen ja vodka pullon kanssa sohvalle.
"Mitäs sää nyt aijot?" kysyn ehkä vähän huolestuneesti
"Juua kännit." tuo toteaa vain olkia kohottaen.
"Joo huomaan, mutta miks?" kyseen alaista. Olen luullut että minä olen meistä se joka juo, ja niinhän olen ollut mutta nyt en ole. Ennen kuin huomaan niin kirkasta nestettä sisältävä pullo on avattu ja alettu kaataan alas kurkusta.
Sanokaa minun sanonnee että max 30min niin tuo mies on sammunnut.

Tuo on juonnut kokonaisen pullon yksin kurkustaan alas. Olen ehkä vähän ilkeä ja käytän hänen tilaa hyväksi mutta nyt on pakko saada tietää niistä painajaisista mitä hän näkee.
"Olli" sanon kysyvänä.
"MiTÄ?" tuo vastaa takasin kysymyksellä.
"Mitä sun painajaisissa tapahtuu?"
"NiISSä JoKu jÄä PAlavAan TAlooN ja KuOLee jA jOka PuOLeLla on VeRTa." tuo sanoo epäselvällä äänellä samalla kun hänen silmistään alkaa vuotamaan kyyneliä.
Ei minun tarkoitus olla itkettää häntä.
Mutta yksi juttu mietityttää miten hitto hän nukkuu silti niin hyvin, vaikka näkee painajaisia.
Vilkaisen viereeni, kun joku eli Olli alkaa nojaamaan olkapäähäni. Eihän siinä menny kuin 45 minuuttia että hän sammu, arvaus meni perseelleen.
Nyt vien känni kalan nukkumaan ja menen tekemään omat ilta toimeni ja mennen itsekkin nukkumaan.

---------------------
Sanoja 323

Kaveruutta vai rakkautta Joonas x Olli Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum