Olli Nk.
Herään järkyttävään päänsärkyyn ja huonoon oloon. Sitten lähdenkin pinkomaan vessaan ja halaamaan vessan pönttöä. Olin juonnut sitten vähä ennenmän mitä piti, filmi katkeaa siinä vaiheessa kun olin lähtenny Joonaksen kanssa treenikseltä.
"Huomenta" hyppään ilmaan, kun säikähdän.
"Hyi helvetti" Huudahdan ja käännyn katsomaan Joonasta takanani.
"Joonas perkele, mää sain sydärin." sanon Joonakselle kuka nauraa kippurassa.
"Toin sulle särkylääkettä ja vettä."
"Kiitos" otin särkylääkkeen ja join veden."Tuu tein aamupalaa, meijän pitää jutella." Joonas sanoo vakavana, mutta silti lempästi.
Noniin mitähän olen tehnyt eilen. Istun pöytään ja kaada itselleni kahvia.
"Enkai tehny eilen mitään tyhmää?" Kysyn heti kun pääsen istumaan pöytään.
"No et varsinaisesti" Joonas sanoo vähän huvittuneisuus äänessä.
"Okei, mitä mää tein?" Kysyn häpeissäni.
"No kuulemma muurahaiset on ihania ja jäit kattoon maahan muurahais vanaa ja mää oon kuulemma seksikäs." Joonas sanoo virnuillen. Tunnen punan nousevan kasvoilleni.
"Joo mää en enään juo ikinä" totean ja tiedetään kaikki vallanmainiosti, että tuo lupaus ei tule pitämään.
"Mutta sitten ihan asiaan" Joonas sanoo. Nyökkään, hieman jännittää mitä tuolla on asiaa.
"Ootko sää homo?" Joonas kysyy suoraan, mutta äänessä ei ole mitään inhoa tai vihan kuuloista.
"Mi-Miks tollasta kysyt?" kysyn änkyttäen
"Koska suutelit mua." Joonas sanoo hieman vaivautuneen oloisena.
Voi helvetti Olli Elias Matela olet saannut ihastuksesi ahdistumaan hyvä olli juuri näin.
"mutta niin ootko" Joonas jatkaa kyselyä.
"Joo kai" vastaan. Tunnen punan nousevan kasvoilleni
"Onko se sulle ok." jatkan perään.
"Tottakai on" Joonas hymyilee ja tulee halaamaan minua."Onkos sulla ketään jätkää kiikarissa?" Joonas kysyy virnuillen hetken kuluttua.
"Joo" sanoin hymyillen.
"Kuka?" Joonas tivaa heti.
"Sinä" mutisen.----------------------------
Sanoja 256
YOU ARE READING
Kaveruutta vai rakkautta Joonas x Olli
FanfictionVALMIS✔️ Onko Joonas ja Olli vain parhaita kavereita? Vai onko toisella ainoastaan tunteita vai onko kummallakin? Veljes kirja Onko se rakkautta tällä kertaa JoelxAleksi Tämä tarina on kokonaan minun mielikuvitusta. 🥉 ||#blindchannel || 29.11.2021 ...