Joonaksen Nk.
Olimme valmiita Aleksi polttareitten suhteen. Käymme saunomassa rantasaunalla ja aijomme juottaa tuon niin viattoman pikkupojan humalaa. Ja on meillä pieni yllätys hänelle, kyllä hän siitä ehkä tykkää, jos ei saa ikuisia traumoja.
Olin jutellut Joelin kanssa tänään puhelimessa ja keskustellu miten häntä surettaa vähäsen, että Aleksi on niin kuin mitään ei olisi ikinä tapahtunnut heidän välillään. Päätin sitten vain kysäistä että onko hän kusessa Aleen, mutta ei kuulemma ole. En nyt tiedä pitäisikö uskoa.Lupasin käydä vielä ennen kuin Joeli tulee hakemaan minut Alkossa ja kaupassa ostamassa pari juttua mitä tarvitaan. Sen jälkeen kun olen hakenut ne niin Olli tai Tommi tulee hakemaan ne. Olli, Tommi ja Niko lupasivat laittaa rantasaunan kuntoon, kun minä ja Joel haetaan Aleksi paikan päälle.
Varmaan parasta lähteä heti käymään kaupassa. Laitan takin, pipon ja massiivisen kokoisen kaulahuivini kaulaan ja lähden tallustamaan kauppaan päin.Olin päässyt kotiin, pitäisi soitaa Ollille että tulee hakemaan ostokset ja tuo minulle ne aseet ja sen kommandopipot mitkä olivat hänellä. Etsin puhelimen taskusta ja etsin Ollin numeron. Puheli tuuttaa aika kauan ennekuin tuo vastaa.
Puhelu:
Minä: Moro, tuukko nyt hakee nää, ja muista tuua ne pipot ja aseet.
Olli: Nyt heti?
Minä: Niin nyt heti.
Olli: Joo mää lähen nyt. Moikka.
Minä: moikka.Lähden valmistaan itselleni ruokaa, puhelun loputtua. Eli toisin sanoen kaitän nuudeleita. Nopee ja kaiken lisäksi hyvää.
Oveeni koputetaan hetken päästä. Olin juuri saannut syötyä. Lähden avaamaan ovenia. Saan oveen auki ja siellä olija heittäytyy suoraan huulteni kimppuun, kun ovi on saatu auki. Nämä huulet kuuluvat Ollille, ne huulet tunnistan missä vain. Minun on pakko työntää Ollia kauemmas, nimittäin en halua tukehtua hapen puutteen takia.
"Tossa noi." hän sanoo ja ojentaa minulle pussin. Kurkaan sen sisään tämähän näyttää oikein hyvältä.
"Oota mää haen sulle sen pussin se on keittiössä." sanon ja lähden nopeasti hakemaan Prisman pussin jonne olen lapannut kaikki. Ojennan pussin Ollille.
"Nukuitko muuten kun soitin sulle?" kysyin, kun rupesin miettiin, kuinka pihalla tuo oli puhelun aikana.
"Nojoo... Saatoin olla." tuo sanoo raapien niskaansa.
"Okei, tuuthan muuten yötä tänään?" kysyn vielä ennenkuin tuo lähtee.
"Joo tuun, jos annat mulle pusun nyt." tuo sanoo. Naurahdan ja annan pienen pusun tuon huulille.
"Aika pieni, mutta kelvatkoon, koska Tommi ei varmaan jaksa kohta enää venaa mua, jos mene vielä oikein kaun vielä." tuo sanoo ja laittaa oven kiinni.
Että minä rakastan tuota miestä.--------------------
Sanoja 395
Joleksissa nähdään sitten tarkemmin mitä siellä polttareissa tapahtuu
YOU ARE READING
Kaveruutta vai rakkautta Joonas x Olli
FanfictionVALMIS✔️ Onko Joonas ja Olli vain parhaita kavereita? Vai onko toisella ainoastaan tunteita vai onko kummallakin? Veljes kirja Onko se rakkautta tällä kertaa JoelxAleksi Tämä tarina on kokonaan minun mielikuvitusta. 🥉 ||#blindchannel || 29.11.2021 ...