Osa 7

524 32 12
                                    

Joonas Nk.

Istun vieläkin Joelin sohvalla ja valitan elämästä.
"Laita sille Matelan pojolle jumalauta jo viestiä." Joel sanoo käskevästi.
"Okei, mutta mitä mää muka laitan sille? " kysyn epäillen.
"Voi vittu porko, tää vaikuttaa siltä että et oo ikinä iskenny ketään."
"no joo joo, mutta Olli on vähä eria asia kun joku on random muija." sanon ehkä hiemen ujostellen.
"Miten niin eri asia, joo tiiän se ei oo muija."Joel sanoo hieman huvittuneena.
"No se on Olli mun paraskaveri, bändikaveri ja se pahottaa tyyliin mielensä jos laitan jotain väärin ja se on ihminen joka on todella pitkävihainen."
(A/N en todellakaan tiiä onko olli pitkävihainen, mutta se on nyt tässä kirjassa.)
"Toi on harvinaisen totta, mutta pyydät vaikka anteeks, että häivyit ja pyydät jutteleen ja kerrot sille sun tunteista." Joel sanoo viisaan kuuloisena, milloin tuosta jätkästä on tullut noin viisas.
"Ja sen jälkeen panette kun aropuput." Joel vastaa virnuillen. Okei ei tuo jätkä ole mihinkään muuttunnu.
"Tai sitten en laita sille viestiä, vaan me kutsutaan kaikki tänne ja ryypätään. Ja voin samalla jutella sille kasvotusten." kysyin vääntäen naamalleni anovan ilmeen. Kuulin Joelin huokaisevan pienesti.
"Selvä kutsutaan jätkät, mutta sää lupaat puhua Ollille, selvä?"Joel käskee.
" Okei, mää puhun, mutta en oo itekkään varma mun tunteista."
"No sää kerrot sille että et oo 100% varma sun tunteista, mää en haluu että meijän bändi kärsii." Joel sanoo. En määkään tietenkään haluu että bändi kärsii.

                  Lusikka lapsoset!

Joel: Ketkä ryyppään meille nyt saman tien? Joonas on jo täällä. Ja parempi kaikkien tulla tai tuun raahaan teijät.

Niko: Tulossa, pitääkö tuua jotai? Mikä tekee hokan noin ärtyneeks.

Minä: mää oon varmaan niin rasittavaa seuraa🤧

Joel: tuo jotain, täällä on vähä. Joo Porko sää oot rasittava ihminen.

Joel: Okei läppä läppä. Katot mua niin murhaavasti.

Tommi: ok, menee max 20min

Aleksi: mää ja olli tullaan ihan just.

Kaikki on tulossa ja minun pitää nyt keksiä mitä sanon Ollille ilman että pahotan hänen mielensä.  Tykkään Ollista ehkä tai sitten en. Okei olen ainakin ihastumassa Olliin.
Jos ihastuminen tältä tuntuu, en muista milloin viimeksi olen ihastunnut olen viettännyt vain yhden yön juttuja.

Oveen koputetaan ja herään ajatuksistani. Ovella näen kaikki loput jätkät.
"Olli käydään jutteleen ulkona."sanon ennen kun hän ehtii riisua ulkovaatteet. Ale antaa rohkaisevan hymyn Ollille. Kun Olli on nyökännyt.

Pääsimme pihalle.
"Olli" sanon kun yritän ettiä hänen katsettaan. Asetan käteni Ollin poskille ja käännän hänen päänsä niin että se katsoo minua. Nään hänen silmissään kyyneleen.
Painan yllätten huuleni Ollin huulille, nyt olen varma tunteistani.

-----------------------------
410 sanaa.
Sori, kun tää on ehkä vähä tällänen täyteluku

Kaveruutta vai rakkautta Joonas x Olli Where stories live. Discover now