9

23.5K 1.7K 988
                                    

Haiii, ben geldiim. Ehehe ay bölümü yetiştirebildiğime sevindim. Çok hızlı yazdım, bu yüzden yazım yanlışlarım varsa affoluna canlarım.

Bölüm sonu yeni fic reklamım var bakmayan ölüyormuş jsjjsjsj Bol bol oy ve yorum istiyoruuum, keyifli okumalar lokumlarım! Xx

**

Bacaklarımı altından kurtarıp kalçalarına sıkıca bağladım. "Konuşma, sorgulama. Sadece seviş, seviş benimle Taehyung."

Gözleri kısılsa bile, bu defa bana herhangi bir sözlü cevap vermek yerine dudaklarıma atıldı.

Alt dudağımı sertçe ısırarak çekiştirdiğinde, genzimden derin bir inilti fırladı. Bu sayede dili hışımla inlememle birlikte aralanan dudaklarımın arasından içeriye daldı.

Dişlerime sürtünerek damağımı boydan boya yaladığında sırtımın yatak ile olan temasını sonlandırıp kasıklarımı onun iç çamaşırını zorlayan baskısına bastırdım.

Bu hamlemle hırıltılı bir şekilde inleyen bu defa o olmuştu. Dili dilimle buluşmuş ve neredeyse dilimi uyuşturana dek emdikten sonra dudaklarımızı ıslak bir sesle ayırdı ve soluklanmam için bana fırsat tanıdı.

Nefes nefese, "Jungkook, senden cidden çok hoşlandım-" diye başlamıştı ki, onu iterek üstümden yana attığım gibi kucağına çıktım.

Sırtı yatakla buluşmuşken müthiş bir hızla üstüne yerleşmiştim. Ağzı bir karış aralansa da, tek kelime edemedi ve az önceki cümlesini tamamlayamadı.

Hava yutmakla yetinirken üstümdeki gömlekten hızlıca kurtulduğum gibi yere fırlattım.

Açığa çıkan çıplak tenime kaydı gözleri hızla. Dilini dudakları üstünde gezdirerek yalanırken, anbean koyulaşan göz bebekleri arzuyla irileşti.

Parmakları pantolonumun kemerine uzandığında keyifle sırıttım. Benden hoşlanıyorsa beni becerirdi ve işimiz biterdi. 

Aramızda duygusal bir bağ oluşmasına izin veremezdim. Onunla yatıp kalkmam bile tehlikeliydi, ama siktiğimin zevkim yüzünden hayatımı riske atıyordum.

Benim bir suçlu olduğumu bilse beni deliler gibi becermek isteğini kenara bırakıp beni hapse atardı.

Onun yüzünden önüme ördüğüm duvarlarım yıkılmış ve kendi bildiğim kurallarımın dışına çıkmıştım.

Bu geceden sonra bir daha onunla görüşmeyip kaçsam çok daha iyi olacaktı. Kendime, irademe ve hormonlarıma hakim olmak zorundaydım.

Düşüncelerimin yoğunluğundan sıyrılıp Taehyung'un yardımıyla pantolonumdan ve iç çamaşırımdan kurtulduğum gibi onları da yere fırlattım.

Bu geceyi dolu dolu yaşayacaktım, anın ve onun tadını yaşayacaktım.

Beni az önce yattığım noktaya geri atıp komodine bıraktığı viski bardağını aldığı gibi onu kafaya dikti.

Ardından viski şişesini alıp bacaklarımın arasına yerleşti. Ben çırılçıplak kalmıştım karşısında, ancak o hâlen daha iç çamaşırıyla duruyordu.

Taehyung viski şişesinden yudum alacak gibi dudaklarına götürse de, aniden şişeyi çevirip göğsümden aşağıya döktüğünde alt dudağımı ısırarak inledim. Siktir.

Kasıklarıma dek süzülen viski damlalarını iştahla izlerken dilini dudakları ve filtrumu üstünde gezindirdi yavaşça. Sonrasında da viski şişesini gerisin geriye komodine bıraktı gürültüyle.

Ellerini boynumun hemen iki yanında yastığa yaslayıp eğilerek tenime yaklaştı. Aldığım derin nefesler nedeniyle göğsüm şişerken, kaburgalarımdan sürüklenen viski damlaları kasıklarımdan aletime kadar sızdı.

DIRTY MIND • TAEKOOK +18 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin