Haiiii, ben geldiim. Özlediniz mii? Eheh döndüm :D Huuuh, bölümü epeyce hızlı yazdım yazım yanlışlarım varsa affoluna.
Keyifli okumalar diliyorum lokumlarım! Xx
**
Taehyung, bu arsız sözlerimi duyunca alt dudağını ısırdı. Yüzünü kaplayan yaramaz gülümsemesiyle yalnızca üstünü giyerek iç çamaşırı ve pantolonunu bacaklarından geçirmek yerine koltuğa, benim yanıma gelişigüzel bir şekilde bıraktı. Ardından tek kelime etmeden aracın ön tarafına doğru geçmek için hamle yaptı.
İki büklüm olup küçülerek aracın şöfor koltuğuna geçiş yaparken sırtı aracın tavanına sürtündü. Bir yandan onun sırasıyla bacaklarını kaldırıp ön koltuğa geçişini izlerken, bir yandan da ayak bileklerime kadar düşen kıyafetlerimi kelepçeli ellerime rağmen düzeltip giymeyi başardım.
Taehyung, direksiyon başına geçtiği gibi aracı çalıştırınca, araçtan inip ön koltuğa geçmek için fırsatım kalmadığı için ben de tıpkı onun gibi kelepçeli kollarımı önümde tutup dirseklerimle koltuk başlığından tutundum ve destek alarak eğilip ön yolcu koltuğuna geçmek zorunda kaldım.
Gaza köklenmediği için vücudum savrulmadan ön koltuğa geçmeyi başardım. Ayaklarımı el frenine çarptırmamak için özen göstermiştim.
Sırtımı koltuğa yaslamak yerine, el freninin üzerinden uzanıp direksiyonu kavrayan Taehyung'un kollarının altından çıplak oturduğu koltuğuna doğru yaklaştım.
Elimdeki kelepçelerin demirlerini tenine sürterek ellerimle dizlerinden tutunup destek alırken, alt gövdemi vücudumun el verdiğince döndürmeye ve kendimi en rahat edebileceğim konuma ulaştırmaya çabaladım.
Aracın camları içeriyi göstermediği için her ikimizde son derece rahattık.
Eriyip bittiğim o çıplak yanık tenine ıslak dudaklarımı bastırdım hiç beklemeden. Aralık bacaklarının iç kısımlarını öpe öpe dudaklarımı sürterek kasıklarına çıkartırken dilimle yanık tenini yaladım.
Kaygan dilim cayır cayır yanan teniyle temas ettikçe, dil darbelerim daha da hiddetlenirken, devreye dişlerimi de soktum kısa sürede.
Hırıltılı iniltileri ve sert solukları kulaklarımda uğuldarken, arabayı müthiş bir kontrolle sürmeye devam etti.
Tek elimle dizinden tutup destek almayı sürdürürken, diğer elim hayalarına kaydı. Kelepçelerin demirleri hareketlerimi kısıtlıyordu ve her hamlemde tenine sürtünüyordu.
Parmaklarımın dokunuşuyla titreşen hayalarını okşarken, çeneme yapışıp kalan aletini başımı çevirerek boydan boya yaladım.
Aletinin başında oyalanan dilim,kıvrak darbeler eşliğinde köküne kadar uzanırken tuttuğum bacağı kaskatı kesildi.
Bu anını fırsat bilerek hızla aletinin başını ağzımın içine çekip sertçe ağzımın içine çekerek hırsla emdiğimde hırıltılı bir şekilde inlercesine bağırıp direksiyona elinin ayasıyla vurdu.
"Ahhh sana bayılıyorum." diye zevk içinde homurdandığında, gözlerim keyifle kısıldı. Ağzım koca aletiyle dolu olduğu için gülümseme ve konuşma fırsatım olmadı.
Sadece benim de ona bayıldığımı ispatlayabilmek için daha sıkı emdim aletinin başından sızan zevk sıvısını, onu yiyip bitirmek istercesine...
Kalın ve büyük, damarlı aletini ağzıma alıp genzime çarptırana kadar damağıma ve dilime sürtünerek ilerletirken hırıltı dolu mırıltıları aracın içini doldurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DIRTY MIND • TAEKOOK +18 ✓
Fanfiction(+18 yetişkin içerik ) Polis memuru Kim Taehyung, kiralık katil Jeon Jungkook'un peşine düşecektir. Ancak bilmediği bir gerçek vardır. Jeon Jungkook sadece masumlara zarar veren suçluları cezalandırmak adına öldüren bir katildir. Jeon Jungkook arka...