Haiii, ben geldiiim :D Bölümü okurken soluklanın lan ve yorum da yapın bak sjsjjsjs Bölüm sonu yaşadığınıza dair belirtiler istiyorum jsjsjs Şaka bir yana bu bölüm sınır yok ama yine de bol bol oy ve yorum istiyorum. Satır içi yorum istiyorum ona göre jsjsjs
Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Keyifli okumalar lokumlarım! Xx
**
Sadece ona bakmakla bile boşalabileceğim gerçeği beynime bir balyoz gibi indiğinde sertçe yutkundum. Bu kusursuz fizik fazlaydı.
Feci şekilde ıslanmıştım, zevk sıvısı sızdırıyordum. Deliğim delicesine onun için kasılıp gevşiyordu.
Aldığım derin nefeslerle göğsüm şişerken, karnım sırtıma yapışacak şekilde içeriye göçüyor, kaburgalarım derime batıyordu. Soluk soluğaydım ve heyecan içerisinde onu bekliyordum.
Şükür ki, yanıbaşımda dikilmeye son verip yatağa çıkarak onun için araladığım bacaklarımın arasına girdiğinde kalbim tekledi.
Ellerini başımın iki yanına yastığa yaslayıp şınav çeker gibi üzerime eğilirken aletinin baskısını girişimde hissettiğimde beynimden vurulmuşa döndüm. "Ah lütfen."
Kalçamı kaldırarak kendimi ona doğru ittiğimde, sırtım anlık ayrıldığı yatakla saniyeler sonrasında geri buluştu.
Sert ve damarlı olan aletinin sıcak başını deliğimin etrafına sürerek beni daha da ıslatırken çılgınlar gibi kıvrandırdı.
Bacaklarımı altından kurtarıp onun kalçalarına sıkıca sarmaladım ve ellerimle boynunu yakalayıp dudaklarımızı buluşturdum.
Alt dudağımı yakalar yakalamaz hunharca emerken, ben de onun üst dudağına ağzımı kapayıp sıkıca emip öpücüğüne karşılık verdim.
Bir yandan da topuğumla kalçalarını iterek içime girmesini sağlamaya çalıştım. Tam o sırada aletini deliğime konumlandırdığı gibi kendini öne itip içime saplandığında gözlerim zevkle kaydı.
Ağzım inlemelerim yüzünden kocaman açılırken bunu anında fırsata çevirip dilini ağzımın içine daldırarak çığlık gibi yükselen iniltimin devamını içime hapsetti.
İçime şiddetle çarparak duvarlarımı keşfederken ona kasıklarımı iterek ritmine uyup karşılık vermeye başladım.
Onun içime vuruşlarını orta yolda karşılarken tırnaklarımı ensesine saplayarak parmaklarıma doladığım saçlarını çekiştirdim.
"Ahh daha hızlı!" diye haykırdım, dudaklarımızı ıslak bir sesle ayırdığı ve bana soluklanmam için fırsat verdiği anda, soluk soluğa.
Kulaklarım delicesine uğulduyor, hızlanan kan akışım ve damarlarımın sesi kulaklarımda atıyordu.
Sert bir şekilde içime saplanırken, sözlerimin üzerine ritmini daha da arttırıp gel-gitlerini hızlandırdı. Hayaları her içime vuruşunda benim hayalarıma çarpıyordu.
Tenin tene çarpış sesi kulaklarımda çınlıyordu. Tenim alev almıştı, kanım fokur fokur kaynıyordu. Tanrım çok iyiydi. Ah!
Hırçınca ve hızla duvarlarıma sürtünerek kendini içime köklediğinde başımı yastıktan kaldırarak çığlık attım.
Savrulan başımın gerisin geriye yastıkla buluşması sadece saniyeler içerisinde gerçekleşmişti. "Mmmmhh Taehyung-aahhh!"
Adını inlememle mümkünmüş gibi daha da hırçınlaştı. Kaşları çatık, gözleri katran karasına bürünmüş ve göz bebekleri devleşmişti. Alnında biriken boncuk boncuk terler kaskatı kesilen teninde süzülmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DIRTY MIND • TAEKOOK +18 ✓
Fiksi Penggemar(+18 yetişkin içerik ) Polis memuru Kim Taehyung, kiralık katil Jeon Jungkook'un peşine düşecektir. Ancak bilmediği bir gerçek vardır. Jeon Jungkook sadece masumlara zarar veren suçluları cezalandırmak adına öldüren bir katildir. Jeon Jungkook arka...