17

16.3K 1.7K 1.2K
                                    

Haiii, ben geldiiim. Ehehe bölüm çok hoş bencee, umarım sizler de seversiniz. Yazım yanlışlarım varsa affoluna, çok hızlı yazdım çünkü.

Bol bol oy ve yorum isterim. Keyifli okumalar diliyorum lokumlarım! Xx

**

Onun uzun boyunu, çevik vücudunu ve kalçalarını izlemeye son verip sızım sızım sızlayan bileğimi ovuşturarak masaj yaptım usulca.

Bakışlarım kızaran bileğime düştü. Kelepçelerin izi çıkmıştı. Alt dudağımı ısırarak oturduğum koltuktan doğrulup bacaklarımı sırasıyla kaldırıp dikkatli bir şekilde şoför koltuğuna geçtim. Araçtan inip, ön kaputun etrafından dolanmak şu an eziyet gibi gelmişti.

Sırtımı onun az önce oturduğu ve kokusunun sindiği şoför koltuğuna yaslarken dudaklarımı şişirerek ofladım. Çalışır bir şekilde duran aracımı gaza basarak harekete geçirirken, direksiyonu çevirip önümde park halinde kalan aracın yanından sıyrıldım.

Teğet geçmiştim, ama çarpsam da bir şey değişmeyecekti. Çünkü zaten aracımın haşatını çıkartmıştı. Kahrolasıca.

Araçla onun yanından geçerken başını çevirip bana baktığında nefesim kesildi. Onu araca almak istesem de bunu yapmadım. Yapmayacaktım. Ondan uzak durmak isteyen de buraya beni sürüklediği ve çok kötü bir durumun içine beni soktuğu için yakınan da bendim.

Gaza biraz daha asılarak onu epeyce gerimde bırakırken dikiz aynasından gittikçe küçülen bedenini kontrol ettim. Ellerini ceplerine tıkıştırmış bir şekilde hırçın adımlarla ilerlerken, gözleri hâlâ aracımdaydı.

Alt dudağımı ısırarak bakışlarımı önüme çevirip son anda virajı alarak ana caddeye çıktım.

******

Önümdeki adama bir tekme daha attığımda zeminde iki büklüm oldu. "Geber artık!"

Ağzına sağlam bir tekme attığımda yeri göğü inletecek bir şekilde bağırdı. Kalın sesi kulaklarımda uğuldadığında yüzümü buruşturdum.

"O savunmasız hayvanı da böyle döverek öldürdün, nasıl hissediyorsun şimdi orospu çocuğu?!" Bir köpeği tekmeleyerek öldürmüş olan pezevengin birini halletmek üzereydim şimdi.

"Ne istedin lan ufacık hayvandan, ne yaptı sana piç kurusu!" Silahın namlusunu ayağına nişan alarak sıktığımda çığlık çığlığa bağırdı.

"Yapma yalvarırım yapma-ahh." dedi yaygara koparırken.

Zeminde doğrulmaya çalıştığı anda gerinip ağzının ortasına öyle tekme geçirdim ki, kanlarla birlikte dişlerini tükürdü tozlu betona.

"Sen yaparken iyiydi şerefsizin dölü!" diye hiddetle bağırdım. En sevmediğim şeylerden biri hayvanlara bile isteye zarar veren döl israflarıydı!

İçimde kabaran öfkem eşliğinde bana yalvarmaya başlama zırvalıklarını sonlandırmak istercesine ayaklarına sırasıyla ateş edip bacaklarını delik deşik ettim. Ta ki şarjör boşalana dek.

Feryatları kulaklarımın pasını silerken, "Sağır ettin be piç, ses tellerini siktiğimin!" diye kükredim öfkeyle.

Günler sonunda işime geri dönmüştüm. Ve ne yalan söyleyeyim işimi özlemiştim. Bu ve bunun gibi orospu çocuklarını öldürmek en büyük zevkimdi. Bu benim hem işim, hem hobimdi.

Binanın içinden bir tıkırtı sesi geldiğinde hızla düşüncelerimden sıyrılıp başımı kaldırıp etrafımı kolaçan ederken sesi dinledim. Adım sesi olduğunu idrak etmem saniyeler içerisinde gerçekleştiğinde beynimde tehlike çanları çaldı. Biri geliyordu. Siktir.

DIRTY MIND • TAEKOOK +18 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin