Ik zit in het appartement. Mijn ouders zijn rijk en ze hebben een appartement dat alleen voor mij is. Ik heb de muren zelf geschilderd. Niet in zomaar een kleur, maar er staan allerlei schilderijen op. Het is nu een maand geleden sinds ik heb gehoord dat het experiment gestopt is. Jayden - Jay - werd uitgekozen om eraan mee te doen. Hij was enthousiast en ik was blij voor hem. Hij zou de wereld veranderen. Meer mocht hij niet zeggen, omdat het allemaal zo geheim was. Ik weet niet of ik het moet geloven.
Mijn wereld is nu een maand geleden ingestort en ik ben er klaar mee. Ik ga op zoek naar mijn antwoorden als ik ze niet krijg. Ik weet alleen niet goed waar ik moet beginnen. Er is niets bekend over het experiment waar Jay aan meedeed. Dus als er wel iets is, moet het zwaar beveiligd zijn. Gelukkig ben ik een geweldige hacker.
Oké, ik was misschien overmoedig te werk gegaan. Ik ben nu al drie uur bezig om de regering te hacken. Het is laat, maar ik wil niet slapen. Ik ben bang dat er iets verschrikkelijks gebeurd is met Jay. Jay was de enige die ik had. Mijn ouders besteden geen aandacht aan mij, omdat ik nooit iets wil weten van hun werk. Ik wil ze niet opvolgen, ik ben liever gelukkig dan rijk. Jay kon mij als enige op deze wereld gelukkig maken en ik wil hem terug. Zonder hem ben ik niets.
Ik ben denk ik in slaap gevallen terwijl ik aan het hacken was. Niet slim, mensen kunnen me dan makkelijker betrappen. Volgens mij is dat nog niet gebeurd. Mijn zus is dat wel overkomen. Zij heeft me alles geleerd. Ze werd betrapt en de politie kwam haar halen. Mijn ouders keken niet op of om. Zij had hetzelfde als ik. Ze wilde liever gelukkig dan rijk zijn. Hacken gaf haar het gevoel dat er logica in de wereld zat. Ik snap precies wat ze bedoeld. Beveiligingen zijn zelden anders, en er zit in allemaal een bepaalde logica. Je moet die alleen zien te vinden.
Ik ben zo dichtbij! Achteraf gezien was de beveiliging niet zo heel moeilijk, maar ik moest hem even doorkrijgen. Ik ben binnen... Ik moet nu informatie over het experiment zien te vinden. Ik heb het met een paar trefwoorden zo gevonden. Helaas zijn deze documenten ook beveiligd.
Ik weet niet hoe het me gelukt is, maar ik kan bij de documenten. Van de eerste twee snap ik niets. De derde geloof ik niet.
JE LEEST
Zonder hem
Ficção AdolescenteIk was verliefd op hem en hij op mij. Alles was perfect, tot de regering een nieuw experiment bedacht. Hij werd uitgekozen om mee te doen. Ik niet. Toen werd het experiment zomaar gestopt, maar hij kwam nooit terug. Ik ben Aline en ik wil antwoord...