2

123 13 0
                                    

Ik haal diep adem en ik lees het document nog eens door.

Beste Medewerkers,

Ik heb wat testresultaten binnen die ik graag zou delen. In de komende brief zal ik zo veel mogelijk duidelijk proberen te maken, de rest zal volgen tijdens de vergadering van morgen.

De jongens zitten nu vijf dagen in complete isolatie. Twee van de Tien zijn al door het lint gegaan. Ze zijn ongeschikt voor verdere protocollen. Ik hoop dat jullie blijven meewerken. Ik ben verrast door de uitslagen van Jayden, dus deze wil ik graag persoonlijk met jullie bespreken. De tegenstanders worden steeds feller, maar we mogen ons werk niet laten vallen. Als we bewijzen dat dit een goed doel is, zullen we alles kunnen doorzetten.

Als u nog suggesties heeft voor de vergadering van morgen hoor ik dit graag. De vergadering zal plaats vinden om vijf uur.

Vriendelijke groeten,

Marie van der Steen

Ik probeer een datum te vinden en helemaal onderaan vind ik hem. 25-03-15. Een week geleden. Ik kan niet geloven dat dit waar is. Dit betekent dat het experiment nooit gestopt is. Maar het betekent vooral dat Jay nog leeft. Ik ben zo blij dat ik niet weet wat ik met mezelf moet. Dit betekent dat hij gevonden kan worden en dat ik niet alleen ben.

Misschien staat er in andere documenten iets over de plek waar Jay is. Ik hoop het. Een kleine aanwijzing. En dat is wat ik krijg.

Zonder hemWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu