Vandaag was echt een van mijn beste schooldagen ever. Ik fietste nu van school naar huis, wat ongeveer een kwartier duurt. Voor mij duurt dat lang, maar misschien vind ik wel iemand om mee naar huis te fietsen. Anne moest volgens mij ook dezelfde kant op.. Maar goed ik had het dus over een super gave schooldag. Dat kwam omdat ik voor het eerst in mij hele schoolcariere niet gepest of getreitert ben. En daarbij heb ik ook nog een stel gave meiden ontmoet. We worden vast en zeker vriendinnen. Maar dat was nog niet allas, ik heb vandaag de mooiste jongen die ik ooit heb gezien -oke misschien overdrijf ik nu een beetje- gesproken. Ja Dave welden, de populairste jongen van de school, heeft met mij een praatje gemaakt, zucht. Maar oke, ondanks die chagerijnige leraren -met op nummer èèn meneer vreugde-, denk ik dat ik een leuk schooljaar tegemoet ga komen. Doordat ik zo in gedachten was hoorde ik bijna niet die stem die "hey nieuwe" zei. Mijn hard stond met een schok stil. Die diepe, fluwelen stem was duizend keer zo gemakkelijk te herkennen. Ik ging wat langzamer fietsen zodat hij naast me kon rijden. Ik probeerde zo 'cool' mogelijk te doen. "Hey nieuwe" zei hij nog een keer, "doe je mee aan het wereldrecord snelfietsen ofzo?" "ten eerste mijn naam is Britt geen nieuwe. En nee, ik doe niet aan het 'wereldrecord snelfietsen.'" ik zag dat hij met moeite zijn lachen probeerde in te houden waardoor ik een beetje geërgert raakte; "is het grappig!?" blijkbaar wel want hij proeste het uit. Ik besloot me mond maar te houden todat hij de zijne open deed. Na èèn minuut zei hij; "sorry hoor, nieuwe, maar normaal heb ik nooit dat meisje zo reageren op mij. Het enige wat zij kunnen doen is flirten." Nee vind je het gek, dacht ik bij mezelf, maar stiekem was ik best blij dat ik die kant niet was opgeslagen."maar rijd je met me mee?"
We stonden vooor zijn huis. Hij woonde in een buurt met grote villa's. Zelf was zijn huis ook enorm. Hij zet zijn fiets in de tuin en loopt weer terug naar mij. "Je gaat zeker niet mee naar binnen hè?" ik schudde me hoofd. Hij leek even bedroeft, maar dat was net zo snel weg als het gekomen was. Toen verscheen die glimlach weer. "nou als je niet meegaat moet ik je hier maar afscheid nemen," en hij plantte zijn lippen vol op de mijne. Heel even was ik geschokt, maar toen zoende ik ook mee. Zijn zoen veranderde van teder naar vol met passie. Voor mijn gevoel duurde het veel te kort. Na nog een korte kus liep hij naar binnen. Hij zwaaide nog even en sloot toen deur. Ik stond versteend. Wat ik nu had meegemaakt kon niets overtreffen. Ik had zojuist mijn eerste kus gekregen.
Hijgent strom ik mijn kamer in. Nadat ik me eindelijk had kunnen bewegen was ik op mijn fietst gestapt en zo snel als ik kon naar huis gefietst. Nu was het wachten tot mijn computer opstarten die, voor mijn gevoel, te sloom was. na een eeuwigheid deed hij het eindelijk. snel drukte ik skype aan om te kijken of Femke online was. YES!! ze is er. snel schreef ik hoi naar haar. na één minuut -wat voor mij een uur duurde- kreeg ik een bericht terug:
Britt: hoii
Femke: hey brittie, hoe gaat het er mee mop?
B: nou eigelijk heel goed. De verhuizing is eindelijk afgerond.
F: O ja, dat is waar ook! Hoe is het daar?
B: ja echt leuk. Heb al nieuwe vriendinnen gemaakt, in het populaire groepje.
F: leuk dat je nieuwe vrienden hebt gemaakt maar wel oppassen hé, zon groepje is meestal niet wat het lijkt
B: te laat, hehehe
F: wat heb jij uitgespookt gek?
B: ik heb met de populairste en knapste jongen van de school gezoent..
F: AAAAAH omfg, typisch iets voor jou hé. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? En dan ook nog gelijk de eerste dag.
B: nou hetg ging eigenlijk vanzelf. Het was zoo cool!
F: ja dat geloof ik graag. Kan je nu even skypen?
B: nou eigenlijk moet ik nu hw maken, morgen mischien?
F: jammer, maar oke. Daagx schattie
B: doeg
JE LEEST
selfharm
عشوائيBritt (14) is verhuist nadat ze op haar school hevig gepest werd. Zelfs zo erg dat ze niet meer over straat durfde te gaan in angst iemand tegen te komen van haar school. Nu is ze samen met haar ouders en haar broertje en zusje naar kaatsheuvel verh...