5.👑🔞

2K 169 185
                                    

Bu benzeri olmayan bir aşk hikâyesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu benzeri olmayan bir aşk hikâyesi

Bedenimde neler olduğunu bilmiyordum. Bedenim sıcaklıyor, kasıklarım her saniye daha fazla ağrıyordu. Ve aklıma yapmamam gereken şeyler  geliyordu. Omegam çıldırmış gibi sarayda delta ile sevişmemi yada kendime dokunmamı istiyordu.

Penisim hiçbir zaman acımadığı kadar çok acıyordu. Karnıma bıçak gibi saplanan ağrıyla ve bacaklarımın her saniye sızlamasıyla sarayın dışına attım bedenimi. Demir kapının ardında durup bedenimi arkaya çerip bir ihtimal kendime hakim olamadan majesteleri arkamdan geliyormu diye saraya dönüp son kez baktım. Saray bütün şatafatlığıyla gözler kamaştırırken arkamda kimsenin olmadığını gördüm. Anında arkama dönüp tek başıma asla girmediğim ormana doğru koşmaya başladım.

Aklımda ki sevişme arzusuyla gözlerim kararıyor başım dönüyordu. En sonunda yavaşlayıp üzerimdeki fazlaca kabarık elbiseyi tutarken ağaçlara tutunarak yürümeye başladım. Deliğim her yürüyüşümde fazlaca kaşınıyor içine bir şey istiyor gibiydi. Bilmediğim duygular korkuyla göğüs kafesimi zorlamaya başlamıştı.

Ormanın sonuna geldiğimde zirveye çıkmıştım. Yüzüme doğan Ay'la dizlerim üzerine düştüm. Bedenimi ayakta tutamayıp hızlıca toprakla buluşturdum. Kürek kemiklerime ve başıma çarpan taşlarla acıyla gözlerimi kapadım. Gözlerimin önüne gelenlerle ney olduklarını anlamaya çalıştım.

"Ölsem bile seni istiyorum. Bedenim, ruhum senin için yanıyor. Omegam alfasını istiyor bu gece bu Ay'ın altında beni taçlandır. Bana sevgini ver. Seni istiyorum başka bir alfayı değil sadece seni."

"Bende seni istiyorum omega. Hadi ait olduğun yere kucağıma gel. Bunun sonunda ölmek bile olsa. İlkimiz gibi ilk günkü gibi bedenlerimiz bu gece birbirine çarpsın."

Omega kıkırdayarak hızla eşsiz kokulu alfanın kucağına atlamıştı. O gece deliler gibi sevişmişlerdi. Kıskandırıcı derecede yakışıklı alfa ve omega. Omega'nın beyaz eşsiz uzun saçları sevişirken yatağa dağılmış alfaya eşsiz bir manzara sunmuştu.

Alfa beyaz tutamları narince tutarak dudaklarına yaklaştırıp narince tek teli bile kırılmayacak şekilde beyaz tutamları öpmüştü. Omega dudaklarında asılı kalan güzel gülümsemesiyle alfanın yüzünde bir santim bile yer kalmayacak şekilde yüzünün her bir yerini öperken alfa omega'nın unutmak istemezce yüzünü ve bütün bedeninin her bir santimini öpmüştü.

O gece ay büyük bir aşka şahit olmuştu. Ay geceye uçurumun kenarında sevişen çifte ışık olup öpüşmelerine, sevişmelerine her bir anına gözcülük etmişti.

Ay'ın parlamasıyla birlikte bir yıldız kayarken. Küçük yıldızlar bütün ışıklarını omega ve alfa'nın üzerine doğurmuştu.

O gece eşsiz bir gece olup eşsiz bir şekilde sonlanmıştı.

Обійми мене, Так лагідно і не пускай...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin