Uçurum
"Uyan artık jimin. Uyan ki deltanı üzme artık." ölü beden jimin acıyla bedeni yıkıldığından beridir küçük omeganın yanındaydı. Uyanmasını söylüyordu ama küçük beden artık gözlerini bütün her şeye kapamıştı.
Çünkü bayılmadan önce küçük bedenin kalbi aklına ulaşmıştı. Bir anda bebeği karnına tekme atmıştı. Ama bu tekme delta babasını öldürmek zorunda olduğu omega babasına seviştiği kişinin kim olduğunu tamamen göstermişti.
Küçük bebeği babasına sevdiği kişinin kim olduğunu göstermişti.
Zarif bedenin bir anda her şeyin beynine akın etmesi unutma büyüsünü tekrar ettirmişti. Büyüye devam eden lanete artık küçüğün bedeni dayanmıyordu. Tarihte kendine benzeyen bedene nasıl olduysa büyü şimdide kendi bedenini bitiriyordu.
"Dayan jimin sadece dayan. Ben dayanamadım sen dayan." küçük beden uyuyordu. Boşlukta yavaşça kayboluyordu. Karnındaki bebeği son derece sağlıklı büyüyordu. Ama jimin hiçlikte kayboluyordu.
"Taehyung seni kurtarıcak büyücüyü buldu sadece dayan jimin." Taehyung bir haftada büyücüyü bulmuştu. Sadece hızlıca bir çare bulmaya çalışıyordu.
"Bebeğin seni öldürmeyecek. Benim öldüğüm gibi sende ölmeyeceksin. Ben Taehyung'um ile destanlara layık aşk yaşadım. Sen daha Taehyung'unu tanımıyorsun. Her şey çok çabuk oldu değilmi." karşısında duran artık iskelet olan beden gülümsediğini belli edemesede gülümsemişti.
"Sen de benim gibi destanlara layık aşk yaşayacaksın ama ölmeyeceksin jimin. Ölü bedenimle söylüyorum bunu sana. Güven bana jimin. Laneti başlatanı, bize gizlice büyü yapanların annemiz ve kardeşimiz olduğunu öğrenecekler, öğreneceksin." eğilip artık saçları solan ve kendisine benzeyen bedenin alnına alnını yaslamıştı.
Olaydan 1 hafta sonra
"Uyan artık jimin lütfen uyan." ona daha çok bağlanıyordum. Ama o sadece uyuyordu. Aşkım alev oluyordu. Beni seviştiği adamı hatırladımı bunu bile bilmiyordum. Ben ona o uyurken bile fazlası ile aşık oluyordum. Bir haftadır her gün kalbini öpüyordum. Yinede dönmüyordu bana meleğim.
"Lütfen bana geri dön meleğim. Söz bu sefer hatırlatacak bir şey söylemeyeceğim. Uzaktan izlerim seni yeter ki uyan." uzaktan izleme gibi bir kaidem yoktu. Küçük yalanlarıma inanıp dönerdi bana belki değilmi.
"Lütfen jimin yalvarıyorum geri dön bana."
2 hafta sonra
"Neden hala büyüyü yapanı bulamadın. Nasıl büyücüsün sen. Kitaplarmı yetmiyor. Bir şey söyle kaç hafta daha bekleyeceğim uyanmasını." Taehyung artık dayanamadığı için kalbindeki hüzünle herkese kükrüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Обійми мене, Так лагідно і не пускай...
Fanfiction"Lütfen seviş benimle." "B-ben seni çok sevdim." 📢⚠️Gereksiz yorum yapan engellenir 'nokta'... Vmin #2🥈 Minv #1 Ruheşi #2 Fantastic #4 Taemin #1 Ruh #1 Cadılar #2 Sad #1 Delta #4 Omegaverse #2 Jimin #1 Taehyung #2 ukejimin #1 Başla...