Kalbindekini anlat bana sevsem mi sevmesem mi
Jimin
5 hafta sonra
Banyoda öylece oturuyordum. Kustuğum için yeniden lavaboya koşmuştum. İki haftadır hastaydım. Midemi üşütmüştüm galiba. Mide ağrım biraz dinince yerden kaltım. Lavaboyu temizleyip hızlı bir şekilde odama geçtim.
Odamda yatağımda oynayan sincabım, kirpimi ve blue'yu görmem ile kıkırdadım. Birbirleri ile yarış yapıp zıplıyorlardı. Blue tabikide uçuyordu. Yanlarına gidip yatağa yavaşça attım kendimi. Ellerimi karnıma koyup birleştirdim. Daha sonra gülerek onları izlemeye başladım.
"Yaaa yeter ben yoruldum." sincabımın bağırması ile sesli bir şekilde kıkırdadım. Blue yatak başlığına gidip konduğunda sincabım beni yeni fark ettiği için heyecanla bana dönmüştü.
Elini dudaklarına koyup sevinçle gülümsemesi ile bende gülümsedim yanıma koşarak gelip üzerime çıkması ile kıkırdadım. Göğüsüme doğru gelip oturması ile kahverengi gözlerine baktım.
"Jiminie seni çok özledim." deyip eğilip yanağımı öpmesi ile elimi sırtına koyup okşamaya başladım.
"Bende seni özledim bobo." yanağımı sevmeye başlaması ile Andy yanıma gelip yatağa oturmuştu.
"Nasılsın çimin? Seni çok merak ettim. İyi hissediyor musun?" konuşması ile dudağımı büzüp bir elimi ona doğru uzattım. Dikenine elimi sürtmeye başladım.
"İyiyim Andy." konuşmam ile elimi tuttu.
"Sürtme canın acıyacak. Yanında değildik uzun zamandır artık canın yanmıyor değilmi?" büzdüğüm dudaklarımı serbest bırakıp gülümseyerek konuşmaya başladım.
"İyiyim ve artık canım yanmıyor. Baksana artık ayağımda, alnımda iz kalmadı." gerçektende kalmamıştı. Sadece kaşımın hemen üzerinde küçükcük bir iz vardı. O'da bir hafta içinde geçerdi.
Benim konuşmamla Bobo eğilip elini alnımdaki ize sürmeye başlamıştı. Hafif okşaması ile gözlerimi kapatmıştım. Eğilip tekrar yanağımı öpmesi ile gözlerimi açtım. Anında blue uçarak yanımıza gelmesi ile bakışlarımı ona çevirdim.
"O geceyi hala hatırlamıyor musun." dediğiyle o gün aklıma gelmişti. Anında dudağımı ısırdım. Başımı hayır anlamında sallamaya başladım.
"Hatırlamıyorum. Neden bilmiyorumum. Omegam artık benimle iletişim kurmuyor. İçimde ama konuşmuyor." dediğimle bobo göz yaşlarını akıtmaya başlamıştı. O'da benim gibi duygusaldı. Blue'nun tekrar konuşması ile ona doğru dönderdim bakışlarımı.
"Beş hafta geçti üzerinden jimin. Anlamıyorum sen kurtsun. Sen unutsan omegan unutmaz. Bu nasıl mümkün olabildi."
"Bilmiyorum blue bilmiyorum. Yok hiçbir şey aklımda. Sanki yok olup bir enkaza gömüldük. Kimdi bilmiyorum ama kalbini hissediyorum." son çare bunları söylemiştim. Yeniden ağlamamak için alt dudağımı ısırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Обійми мене, Так лагідно і не пускай...
Fanfiction"Lütfen seviş benimle." "B-ben seni çok sevdim." 📢⚠️Gereksiz yorum yapan engellenir 'nokta'... Vmin #2🥈 Minv #1 Ruheşi #2 Fantastic #4 Taemin #1 Ruh #1 Cadılar #2 Sad #1 Delta #4 Omegaverse #2 Jimin #1 Taehyung #2 ukejimin #1 Başla...