7.👑

959 150 210
                                    

Bu aşk hikayesi çok ağır bir kaç kelimeyle anlatmak imkansız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu aşk hikayesi çok ağır bir kaç kelimeyle anlatmak imkansız

Taehyung

"Beni bırakma omegam. Lütfen beni bırakma ben sensiz ölürüm. Lütfen neyin var söyle bana." alfa yıkılmış, mutsuz şekilde göğü ağlatacak şekilde ağlıyor. Çaresizce omegasına ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.

"A-alfam b-eni beni unutma tamam mı." güzeller güzeli omega gözlerinden yaşlar süzülürken zorla fısıldıyordu.

"Söyleme lütfen böyle. Sen beni bırakmayacaksın. Ben sensiz bir gün bile yaşamam ki. Bunu bildiğin halde nasıl unutma dersin. Her zaman bir adım arkandayım. Asıl sen bunu unutma." güzel omega alfasının dediğiyle dudaklarının arasından seslice bir hıçkırık kaçırdı.

"Ö-ölüm bile bizi a-ayıramaz değilmi T-taehyung." güzel omega son çare bulduğu direnci ile konuşuyordu. Her kelimesinde güç almak ister gibi kucağında vücudunu tutan adamın elini sıkıyordu.

"Ayıramaz güzelim. Ben senin kalbindeyim. Biz ayrılamayız unutma biz ruh eşleriyiz. Bize bunları yaşatanlar elbet bir gün bunun acısını ağır ödeyecek." güzel omega ruh eşi kelimesini duyunca son gücü ile gülümsedi.

"B-biz ruh e-eşiyiz." dudaklarından gözlerinde süzülen son damlalarda süzülüp boş beton zemine düştü.

"Ruh eşiyiz güzelim. Ben senin her zaman düşüncelerini okuya bilen ruh eşinim." güzeller güzeli omega son kez acı içinde gülümsedi. Kapalı olan gözlerini açıp parlayan gözleriyle son kez konuştu.

"B-ben ben seni çok s-sevdim a-alfam." bütün kurtları kıskandıracak güzelliği olan güzel omeganın son sözleri bu olmuştu. Parlayan gözlerinin üzerine göz kapakları düşmüştü. Alfasının elini sıkan eli gevşeyip yere düşmüştü.

Her yer ağlayan gelin kokmaya başlamıştı. Alfa kapanan gözleri görmesi ile ne yapacağını şaşırmıştı. Omegası kucağında sonsuzluğa gözlerini kapamıştı. Cansız bedeni kendine has üzgün çiçeklerle barınan feromonlarını salgılamaya başlamıştı.

Alfa kollarında olan bedeni gözlerinden yaşlar düşerken kaldırıp başını boynuna gizlemişti. Boynundan gelen kokusunu son kez içine çekip beton zeminde saatlerce omegasına sarılarak ağlamıştı.

Saatler geçmişti kollarında yatan beden bembeyaz kesilmişti. Artık çiçekleri barındıran hüzün kokusu bile burnuna dolmuyordu. Alfa yüreğinde yangın yanarken kucağında duran omegası ile ayağa kalktı.

Sarsak adımlarıyla yürüyerek omegasının kokusunun hala bulunduğu yatağına ilerledi. Birlikte her gece birbirlerine aşk sözcükleri söyledikleri yatağa omega'sının artık yaşamayan bedenini nazikçe yatırdı.

Обійми мене, Так лагідно і не пускай...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin