9.👑

910 142 204
                                    

İtikam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İtikam

Boynuna sarıldığım adamın kokusunun içime çekmeye çalışıyordum. Aklımda
tek düşünce sevişmek ve bu kokuyu doyasıya içime çekmekti. Çok güzeldi kokusu beni rahatlatıyor gibiydi. Neydi bu kokunun tarifi? Hangi otlardandı? Hangi baharatlardandı bu koku? Bu kokuyu tanıyordum. İlk kez bana yaklaşıp boynumu öpen adamın kokusuydu bu koku.

Kokusunu içime çektikçe kalbim hızlanıyordu. Ne olduğunu anlamadığım anda beni bilmediğim bir şeye bırakmıştı. Hoşlanmadığım için huzursuzlukla mızmızlanıyordum. Ben onun güzel kokusunu sıcaklığını istiyordum.

Benden gitmesini istemiyordum. Sadece sevişmek değil beni uyandıran benliğini istiyordum.
Anlamadığım bilmediğim silüetine bakıyordum. Bana yukarıdan bakarken dudağının kenarının kıvrıldığını görüyordum. Bunu görmem içimde ki arzunun artmasını sağlamıştı. Beklemeden bacaklarımı ayırıp içimdeki yangını söndürmeye çalışıyordum.

Beni bıraktığı yere kalçamı sürtmeye başlıyorum. Canım yanıyor sürtünmeden ama duramıyorum. Yaptığım bana zevk veriyordu. Canım yanıyordu ama zevkte vardı. Bunlara dayanamayıp yüz üstü dönüyorum.

Elimi arkama götürüp kalçama doğru götürüyorum. Deliğimi arıyorum ama artık zevk olmuş olsa bile acıya dayanamıyordum. Sancı ve acı yüzünden dudaklarımdan tutamadığım bir hıçkırık kopuyor. Tamda o anda elimi o gece bilmediğim anda kalbimi verdiğim adam tutuyor. Beklemeden beni kendine doğru çevirmesi ile ona bakıp konuşuyorum.

"Seviş benimle lütfen delta."

🍀
"Gözlerini aç jimin." küçük beden öylece havada duruyordu. Gözlerini açamıyor kalbi sızlıyordu. İlk kez gördüğü ama sevdiği adamı unutmak kalbini sızlatıyordu.

"Sen bensin jimin uyan!" jimin başına saplanan ani acı ile korku ile gözlerini açmıştı. Gözlerini açması ile karşısına çıkan iskelet ile korku ile bağırmaya başlamıştı. Küçük beden karşısında duran adam gibi değildi. Küçük beden bir bebek gibiydi. O korkardı karşısında duran iskelet gibi artık acımasız değildi.

Karşısında duran iskelet tiz bağırtıya dayanamayarak elindeki güçle küçüğü anında susturmuştu. Küçük beden sesinin boğazına tıkanması ile sızlanarak göz yaşlarını akıtmaya başlamıştı. Taki karşısındaki iskeletin artık onu düşünecek kadar bile duygusu kalmamıştı.

Karşısında ki iskelet tek bir kişiye içinde ki duyguyu gösteriyordu.

"Beni dinle ve sakın korkma sen bensin bende senim. Sana zarar vermem. O gece size unutma büyüsü yapıldı. Karnındaki bebeğe unutma büyüsü kötü etki yaptı. Sizde bizim gibi olacaksınız. Lanet tekrar başladı. Ruh eşini hatırla lanetizi durdurun. Biz durduramadık ama sizin yanınızda tarihiniz var.

Обійми мене, Так лагідно і не пускай...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin