Özür dilerim
Şuan sonumuz yok gibi öpüşüyorduk. Dudaklarımı canımı yanmayacak şekide ısırıyor, ısırdığı yeri yalıyordu. Dudaklarımın arasına dilini kaydırmasıyla dudaklarına boğukça inlemiştim.
İnlememle yavaş yavaş sırtımı okşamaya başlamıştı. Dilinin dilimle sürtünmesiyle kucağında kendime hakim olamadan sürtünmeye başlamıştım. Dudaklarının arasına karanlık rengarenk ortamda inlemelerimi bırakıyordum. Üst dudağını dudaklarımın arasına kabul edip yavaşça emmeye başladım.
Saniyelerce emdikten sonra dilimi yavaş bir hareketle damağına sürttüm. İnlemesini duymamla omegam içimde mutlulukla ulumaya başlamıştı. Dudaklarımın arasında gülümsemesiyle dilini dilime sürtüp dillerimizi seviştirmeye başlamıştı.
"Iğmm" her saniye kendime hakim olamadan boğukça inliyordum. Diliyle dilimi gıdıklıyor gibiydi. Dilini hızlı bir hareketle damağıma sürtmesiyle zevkle vücudumu göğsüne doğru eğdim. Bunları yaparken ellerim boş durmuyor saçlarına karışıp, saç diplerini okşuyordum.
Bedenimi yürürken eğip o geceki gibi yere bırakmasıyla tekrar sızlandım. O geceki yumuşak bir yerdi, bu sefer ıslak elbisemle beton zemine bırakılmıştım. Ama buna rağmen üşümüyor bedenim yanıyordu. Hissediyordum deliğimden zevk sıvım akıyordu. Kasıklarımın sızlaması ile bir elimi beni betona yatırsa bile dudaklarımı öpen adamın saçından çekip aramıza soktum.
Elimi kasıklarımın ağrıması geçsin diye kasıklarıma koyup okşamaya başladım. Ama bir şey vardı! Ve üzerimdeki bedenin karnına doğru uzanmıştı. Benim penisim uyanmıştı. Utançla elimi penisime koyup bastırmaya başladım. Ama bastırmam canımı yakıyordu.
"A-ağhh" zorla acı ile inlememle gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı. Ama utanırken bile fark etmemesi için penisime bastırıyordum. Ben sevişelim demiştim ama şimdi utanıyordum. Gözlerimden yaşlar şakaklarıma doğru süzülürken üzerimdeki ilkimi verdiğim deltam büyük bir şapırtı ile dudaklarımdan ayrılmıştı.
"Neden ağlıyorsun? Ağlama güzel gözlüm." altında dediklerinin yanı sıra kıvranıyordum. Anlamış gibi başını eğip elime bakmasıyla dudaklarımdan bir hıçkırık koptu.
"Utanma lütfen benden. Daha öncede gördüm hem miniğimizi. Ben ilk gecemizi tümüyle, her şeyiyle hatırlıyorum. Kesinlikle utanma benden tamam mı. Şimdi sızısını dindireceğim onun." deyip dudağımı yavaşça tekrar öpüp bırakmıştı.
Elimi kasıklarımın üzerinden alıp beton zemine bırakmıştı. Üzerimden doğrulup gözlerime bakarak gülümsedi. Daha sonra diz kapaklarımdan tutup bacaklarımı yavaşça daha fazla ayırdı. Altında kasıklarımdaki sancı yüzünden daha fazla kıvranmaya başlamıştım. Elini çıplak şişik karnıma koyup okşamaya başladı.
"Seni seviyorum omegam bunu unutma tamam mı." dediği ile hızlıca başımı salladım. Gözlerine bakarken zar zorda olsa konuştum.
"B-bende... Bende seni seviyorum deltam." gülümseyip eğildi ve karnıma küçük öpücükler kondurmaya başladı. Bununla ellerimi hızlıca saçlarına sardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Обійми мене, Так лагідно і не пускай...
Fanfiction"Lütfen seviş benimle." "B-ben seni çok sevdim." 📢⚠️Gereksiz yorum yapan engellenir 'nokta'... Vmin #2🥈 Minv #1 Ruheşi #2 Fantastic #4 Taemin #1 Ruh #1 Cadılar #2 Sad #1 Delta #4 Omegaverse #2 Jimin #1 Taehyung #2 ukejimin #1 Başla...