Kimsin bilmiyorum ama yine de kalbimde bir yerlerdesin
Olaydan 1.hafta sonra
Taehyung
"Ç-çok güzel"
Altımda yatan güzel meleğe bakıyordum. Göğsümü okşuyor. Gözlerinden yaşlar akarken dokuna bildiği için seviniyordu.
Peki neden silüeti yoktu.
Olaydan 9 gün sonra
"Lütfen benimle seviş delta."
Elini tuttuğum anda söylediği kelime neydi. Aklımı başımdan alabilecek güzellikteki melek benimle seviş diyordu.
Bu kelimeye bütün taburlarımı yıkıyor. Ve bacaklarının arasına giriyordum. Pürüzsüz vücudu aklımı başımdan almıştı. Çok güzeldi, bakışları kalbimi hızlandırıyordu. Ay gibi pürüzsüz beyaz teni aklımı başımdan almıştı.
Kalbinin atışlarını duyuyordum. Kalbinin atışına, sesine aşık olmuştum. Kimdi bu kişi. Kalbinin ritmi bütün enstrümanlardan bile güzel olan kişi kimdi. Altımda bütün güzelliği ile yatan bu kişi kim idi.
Olaydan 12 gün sonra
Penisini elimle kavramıştım. Evet halkın sevmediği, güzel gözle bakmadığı bir erkek omegaydı kalbimi kaptırdığım kişi.
Nasıl aşık olmuştum bu kişiye. Yüzünü bilmesemde kalbine nasıl kalbimi vermiştim.
"Yüzünü bana göster omega artık."
Kalbimin aşık olduğu, deltamın, aklımın istediği kişinin yüzünü bilememek can yakıcıydı. Ben onun sadece teninin güzelliğine değil, kalbine bırakmıştım kalbimi.
Olaydan 15 gün sonra
"Bana gel Taehyung."
Anlamadığım metalik ses beynimde yankılanıyor. Kulaklarım çınlıyordu.
"Aç gözlerini Taehyung."
Bedenime dokunan eli hissetmemle gözlerimi zorlukla aralıyorum.
Karşıma çıkan şey ile korkmam gerekiyor muydu. Gerekiyorsa bile ben korkmuyordum.
Elini üst bedenime sürerek göğsüme sokması ile anında yerimde kıpırdanmaya başlamıştım. Ne yapıyordu bu bilmediğim şey. Burası neresiydi karşımda nasıl böyle bir şey durabilirdi. Bu saçmalıktı. Hangi rüyanın içine düşmüştüm.
Nasıl bir iskelet karşımda durabilirdi.
"Saçmalık değil Taehyung. Bu rüya değil gerçek. Sevdiğin adamı kalbine aşık olduğun kurdu, adamı unuttun çünkü büyü yapıldı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Обійми мене, Так лагідно і не пускай...
Fanfiction"Lütfen seviş benimle." "B-ben seni çok sevdim." 📢⚠️Gereksiz yorum yapan engellenir 'nokta'... Vmin #2🥈 Minv #1 Ruheşi #2 Fantastic #4 Taemin #1 Ruh #1 Cadılar #2 Sad #1 Delta #4 Omegaverse #2 Jimin #1 Taehyung #2 ukejimin #1 Başla...