🇹🇷
Bu gece uzun olacaktı.
Tuttuğum nefesimi bıraktım. Ömer'in parmak uçları sırayla izlerin üzerinde gezindi. Sadece elimdeki tişörtü sıkıp bekledim.
Kaç dakika kaç saniye geçti bilmiyorum ellerini benden çekip karnıma sarıldı arkadan. Gözlerimi kapatıp yutkundum.
Eliyle karnımdaki izi okşarken dudaklarını omzuma bıraktı. "Geçecek hepsi."
Bir şey demedim. Beni kendine çevirip ellerini çıplak belime sardı. Ellerim aramızda kalırken başımı kaldırmadım. Göğüslerim ortadaydı ve utanıyordum.
Elleri belimi okşarken "Bakmayacak mısın yüzüme?" Demesiyle başımı hafif kaldırdım.
Nedendir bilmiyorum ama tedirgince ona bakarken gözlerime baktı.
"Sen.." dedi anlama çalışır gibi. "Korkuyor musun benden?"
Başımı iki yana salladım. "Korkmuyorum.."
Korkmuyordum. Gerginliğimin sebebi o değildi zaten. Sadece yarı çıplak oluşum utandırıyordu.
Gözlerinde bir rahatlama oluşurken yüzüme eğildi. Beni iyice kendine çekerken mideme giren kramplarla ona baktım.
Dudaklarını önce burnuma dokundurdu. "Korkma. İstemediğin hiçbir şeyi yapmam..Ama şimdi galiba öpeceğim.."
Hafif güldüm. Gözlerimi kapatırken "Öp.." diye fısıldadım.
Dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Elimdeki tişört yere düşerken ellerimi omuzlarına çıkardım. Üst dudağımı sertçe emerken birkaç adım arkaya ilerletti.
Ayaklarım yatağa değerken sırtım da çok geçmeden soğuk çarşafla buluştu. Ömer ağırlığını vermeden üzerimdeki yerini alırken bacaklarımın arasına girdi.
Bir elini başımın yanından yatağa yaslarken diğer eli usul usul belimi okşamaya devam etti.
Midemde ne tepişiyordu kim uçuşuyordu asla ayırt edemedim. Kendimi sadece ana ve Ömer'e bırakırken ona olan güvenim bambaşkaydı.
Bu kadar kısa sürede güvenmem belki saçmaydı ama bir sürü insan tanımıştım bugüne kadar ve bütün birikimimle ve tüm kalbimle gönül rahatlığıyla 'ben bu adamla bir yuva kurarım' diyebiliyordum.
Kaç dakika geçti bilmiyorum ama nefessiz kalınca elimi hafif omzundan ittim. Dudaklarımızı ayırırken alnını alnıma yasladı.
Göğüslerime çok az bir mesafede duran göğüsleri her nefes alıp verişinde benimkilere çarparken kasıklarımdaki tatlı sızı yutkunmama sebep oldu.
Nefesleri yüzüme çarparken gözlerimi açmadım.
Belimde yerini koruyan eli hâlâ hafif hafif okşarken az da olsa sakinleşiyordum.Biraz sakinleşip nefeslerimiz düzene girince alınlarımızı ayırdı.
Alnıma uzun bir öpücük bırakırken gözlerimi açtım.
"Sen giy üzerini.."
Tekrar nefeslendi. "Ben geleceğim hemen."
Üzerimden doğrulup üzerime bakmadan arkasını dönüp odadan çıkarken bende yerimde doğruldum.
Yere düşen tişörtümü hızla alıp üzerime geçirirken üşüdüğümü yeni fark ediyordum.
Yatağın içine girip kenardaki pikeyi üzerime örterken hâlâ titriyordum ve üşümemle bir alakası yoktu.
Birkaç dakika sonra açılan kapıyla Ömer girdi içeri. Işığı kapatıp fark etmediğim tavandaki ledleri açarken güzel bir ortam oluşmuştu.