Yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar💙
🇹🇷
"Deniz sana gerçekten inanmıyorum."
Bakışlarımı tam tur tektaşımdan çekip, şoför koltuğunda oturan Ömer'e döndüm.
Yüzümdeki gülümsemeyi silmeden "Neden?" Diye sorarken ellerimi birbirine kenetledim.
Bakışlarını kısa bir an yoldan çekti. Tek eliyle direksiyonu tutarken diğerini camın kenarına yaslamıştı. Parmaklarını dudaklarının üzerinde gezdirirken hayretle konuştu.
"Bana bile böyle bir aşkla bakmıyorsun."
Güldüm. Yaklaşıp yanağını öperken "Hiçte bile" diye itiraz ederek geriye çekildim. Kemeri çıkarıp sırtımı kapıya yaslarken ayaklarımı altıma topladım.
Zorla da olsa sığdığımda Ömer kaşlarını kaldırıp ters ters bana baktı.
"Niye çıkarıyorsun kemerini? Düzgün otursana."
Omuz silktim. "Sana aşkla bakacağım burdan."
Gülüp başını iki yana salladı.
Baya şok eden evlilik teklifinden sonra biraz oturmuş konuşmuş sonrada yola çıkmıştır. Ömer arabanı ben sonra aldırtırım demişti. Onun arabasıyla dönüyorduk.
Bana bakmadı, dikiz aynasını kontrol etti. "Diyorum ki yarın işten erken çıkayım."
Elimle yüzüğümü oynamayı bıraktım. "Niye?"
"Nikah günü alayım."
Gözlerim irileşirken ağzım şaşkınlıkla açıldı. Ona doğru eğilirken "Ya Ömer bir dur.. " dedim. "Yangından mal mı kaçırıyoruz?"
Kaşları çatıldı. "Geç bile kaldık Deniz."
Gözlerimi devirdim. "Evlenme teklifini edeli yarım saat oldu daha. Abimlerle de konuşmam lazım."
Dudağını ıslattı. "Ee nolacak?"
Ayaklarımı indirip önüme döndüm. Dudaklarım büzüldü.
"Kolay bir süreç olmayacak."
Aynaları kontrol edip sağa çekti. Kemerini çıkarıp bana dönerken bende ona döndüm.
Kaşları çatıkken uzanıp elimi tuttu. Baş parmağıyla üzerini okşarken "Tanıştık.." diye mırıldandı. "İlişkimize onay veriyorlar."
Tebessüm ettim. Bir elimi ellerinden çekip sakallı yanağını okşadım.
"O anlamda değil zaten. Evlenmemize engel olmazlar elbette. Ama huysuzluk yapacakları kesin. Evlenene kadar sıkı yönetim ilan edebilirler.."
Rahat bir nefes verirken yaklaşıp yanağımı sertçe öptü.
"Olsun. Bende Oğuz'a huysuzluk yaptım ama bak evlendiler."
Gözlerimi devirdim. "Hayatımda gördüğüm en net inansın Ömer. Sadece neticeye odaklanıyorsun. Haticeyle ben uğraşıyorum."
Güldü. "yalan mı ama?"
Başımı salladım. "Tamam doğru ama yine de bir yıldan önce evlenemeyiz."
Elimi tutan eli kasılırken kaşlarını olabildiğince çattı.
"Şaka yapıyorsun şu an.."
Gülmeye çalışsa da başaramadı. Başımı iki yana salladım. "Ciddiyim."
Ellerimi bırakıp yüzünü sıvazladı sertçe. Sonra sol eliyle burun kemerini sıktı.
"Tansiyonum düşüyor galiba.."