🇹🇷
"Ya tamam bırak kaçacağım sanki kendim yürürüm."
Kolumu polis memurundan çekmeye çalışsam da bırakmıyordu.
Gerizekalı Burcu yüzünden bir karakolluk olmadığım olmuştu o da oldu.
İkimizde de nezarete bırakıp giderlerken ofladım.
"Bari Ömer'i çağırın."
Duydu mu duymadı mı bilmiyorum ama umarım duymuştur demekten başka çarem yoktu şu an.
Burcu ters ters bana bakarken dişlerimi sıktım. "Bak baş başayız şurada seni elimden alabilecek kimse yok. Bakma ters ters fena olur."
Bakışlarını benden çekince ofladım. Nezarethanenin kapısı açılıp Ömer girerken rahat bir nefes bıraktım.
Nezarethanenin demirlerini açtı. Beni kendine çekip sarılırken "Aklım çıktı Deniz.." dedi. "Ali. Sabahki yenge burda deyince aklım çıktı."
Rahat bir nefes verip saçımı öperek ayrıldı benden.
Bakışları Burcuya kaysa da çok oylanmadı. Elimi tutup beni yanına çekerken "Neden kavga ettiniz?" Deyince ters ters çiyana baktım.
"Hak etti!"
Ömer sert bir nefes verdi. "Neden kavga ettiniz?"
Omuz silktim. "Daha önce yapmam gerekiyordu Ömer. Sürekli aramızı bozmaya çalışıyor. Bi abimleri bahane etti şimdi de gelmiş Ömer'i aldatıyorsun diyor."
Ömer'in kaşları çatılırken Burcu'ya döndü. "Deniz benim sevdiğim kadın Burcu. Evleneceğim kadın. Ondan da bizden de uzak dur. Seninle bir şeyler yaşadık bitti. Bir daha bize bulaşırsan, bulaşmayı aklından geçirirsen başka şekilde konuşuruz."
Burcu ağzını açmadan "Ali!" Diye bağırdı. Sabahki adam yanımıza gelirken Ömer başıyla Burcuyu işaret etti.
"Götür"
Burcu Ali'yle giderken çıkmadan önce "Selim'le aldatıyor seni. Gördüm buluştular" defken ona doğru atılmıştım ki Ömer belime sarılıp durdurdu.
"Ya bırak Ömer ya baksana yetmemiş."
İyice sarıldı. "Boşver değmez."
Kollarını çekip ona doğru döndüm. İşaret parmağımı ona doğru salladım. "Görevden döner dönmez evleneceğiz..bak bu böyle olmaz iki günde bir karakola düşerim ben.."
"Onu da konuşacağız.." dedi. "Sokak ortasında kavga etmek ne Deniz Hanım? Hiç mi bir şey öğrenmedin sen sevgilinden?"
Kaşlarım havalanırken "Polisin göreceği yerde yapılır mı bu iş?" Demesiyle "Kızmadın mı?" Diye mırıldandım.
"Burcu'yu dövdün diye kızayım sonra onu koruyorum diye ağzıma sıç."
Memnun bir ifadeyle gülümsedim. "Aferin.. kapmışsın bir şeyler."
Gülüp başını iki yana sallarken çalan telefonuyla cebinden çıkardı.
Ekrana bakarken Kerim abim olduğunu görmemle şaşırdım.
Bana bir bakış atıp cevapladı. "Efendim Kerim?"
Yanına yaklaşıp kulağıma telefona dayadım.
"Deniz yanında mı Ömer. Arıyorum açmıyor."
Endişeli sesiyle dudağımı ısırırken Ömer "Evet.." dedi. "Duymamıştır. Çıktı şimdi geliyor yanınıza."