20.Bölüm🇹🇷

31.9K 1.7K 1.2K
                                    

Medya Denizden Ömer'e gelen şarkı..

Bölümdeki Şarkılar
°Kibariye-Tepecikli mi?
°Candan Erçetin-Yüksek yüksek tepelere
°Ebru Gündeş-Yakışıklı
°Oğlan bizim kız bizim
°Eylem Aktaş-Yüreğimden Tut

İyi okumalar 💙

🇹🇷

Ömer geri çekilip alnını alnıma yasladı. Göğsüm hızla inip kalkarken gözlerim hâlâ kapalıydı.

Nefesi dudaklarıma çarparken yutkundum. Bu çok başka bir histi. Sarılmak tamam ama sevdiğim adama dokunmak, öpmek bambaşkaydı.

Aramızdaki huzurlu sessizliği çalan telefonu bozarken alnıma dudaklarını bastırıp geri çekildi.

Gözlerimi açtım. Dağılmış saçlarıyla cebinden çıkardığı telefonu yanıtladı.

"Efendim anne"

Gözlerimi kaçırıp salona geçtim. Çekmeceden ıslak mendil alıp tekrar vestiyerin önüne geldim.

"Tamam anne geliyoruz. Deniz ayakkabısını bulamadı."

Sessizce rujumu silerken telefonu kapattı. Islak mendil paketini ona uzattım.

"Sil dudağını."

Muzipce gülümseyip elimden ıslak mendili aldı. Ona bakmadan çantamdan ruju çıkarıp tekrar sürmeye başladım. İşi bitince sessizce beni izledi. Utanmamak için kendimi sıkarken, rujumu ellerim titremeden sürmeyi başarmıştım.

Saçlarımı da düzeltip Ömer'e döndüm. Tebessümle bana bakarken aklıma ilk tanıştığımız hâli geldi.

Hafif güldüm. Yaslandığı yerden doğruldu. Omzumun üzerinden aynaya bakarak saçını düzeltirken "Neye güldün?" Diye sordu.

Ellerini indirmesiyle çantamı kenara bıraktım. Biraz önce bozduğum yakalarına ellerimi götürdüm.

"Hiç.." dedim omuz silkerek. "İlk tanıştığımız anı hatırladım bir an.." gözlerine baktım. "Çok değiştin."

Elleri belimi bulurken eğilip saçımı öptü. "Sadece sevdiklerime..."

Yüzümdeki gülümsemeyle işime devam ettim.

Yakalarını düzelttikten sonra açık olan üç düğmenin birini kapattım.

Göğsüne iki kez vurdum. "Böyle daha iyi.."

Kaşları havalanırken güldü. "Öyle olsun bakalım."

Belimdeki ellerini çekince çantamı aldım. Ömer de kapıyı açıp çıktı. Beraber arabaya bindiğimizde telefonum çaldı.

Babamın oğlu arıyor..

Derin bir nefes verip açtım. "Efendim abicim."

"Kes tatlı tatlı konuşmayı. Nerdesiniz siz?"

Dudağımın içini ısırdım.. Ömer bana bakıp başını salladı.

Bir şey yok anlamında omuz silkip abime odaklandım.

"Abi ayakkabı aradım iki saat. Geliyoruz yoldayız."

Öpüştük mü diyeyim adama.

O anlar aklıma gelince bana yine bi sıcak basarken titrek bir nefes bıraktım.

"Çabuk gelin."

Telefon yüzüme kapanırken gözlerimi devirdim. "Çabuk gelin diyor."

Bana bakmadan "Hangisi?" Diye sordu. "Kerim abim."

Vatan Uğruna✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin