İyi okumalar 💙
🇹🇷
"Ya tamam Ömer geliyorum kapat Allah Allah iki dakika bekleyemiyorsun."
Telefonu yüzüne kapatıp çantama attım. Odadan çıkıp salona girdim..
"Ben çıkıyorum.."
Hepsinin bakışları bana dönünce devam ettim. "Eve gelmem. Direk kuaföre geçerim. Kına yerinde görüşürüz akşam."
"Tamam güzelim." Dedi Kerim abim. "Bir şey olursa ara. O Ömer'e de söyle fazla yaklaşmasın sana"
Dudaklarımı birbirine bastırıp başımı sallayarak evden çıktım. Ayakkabılarımı da giyip evden çıktım. Ömer arabanın içinde beni beklerken gözlerimi devirdim.
Ben bunun kadar sabırsız bir adam görmedim. Kesin yedi aylık falan doğmuştur.
Kapıyı sertçe kapatıp emniyet kemerimi takarken ters ters bana baktı.
"Hiç bakma öyle ters ters. Erkenden çıkıyorsun acele ettiriyorsun."
Arabayı çalıştırırken "Tam bir saattir seni bekliyorum" dedi ters bir sesle.
"Ben saat dokuzda çıkarız dedim. Sekizde inip oturmasaydın bana ne. Aradığında kahvaltı yapıyordum daha.."
Bir anda gülmesiyle ona döndüm. "Ne gülüyorsun delirdin iyice."
"Yaklaş bi yaklaş"
Anlamasam da ona doğru eğildiğimde hızla yanağımı öpüp çekildi.
"Sinirlenince çok tatlı oluyorsun."
Kaşlarım düzelirken hafif boğazımı temizledim. "Sen hiç tatlı olmuyorsun. Huysuz dedeler gibi oluyorsun."
Başını iki yana sallayıp tebessüm etti. "Göstereceğim ben sana huysuz dedeyi.."
Omuz silkip camdan dışarıyı izlemeye başladım. Büyük bir alışveriş merkezinin önüne geldiğimizde indik.
Ömer arabayı kilitleyip sağ elini bana uzattı. Gülümseyerek uzattığı eli tuttum. El ele içeriye girdik.
"Sen ne giyeceksin?"
Suratıma garip garip baktı.. "Mini mi giysem dekolte mi giysem karar veremedim. Ne giyeceğim Deniz gömlek pantolon."
Elini sıktım. "Ne tersliyorsun ya?"
Tuttuğu elimi kaldırıp öptü. "Terslemedim. Bugün siyah gömlek giyeceğim. Yarın da gri takım.."
Şöyle bir hayal edince nefesim kesilecek gibi olurken başımı salladım.
"Senin aklında bir şey mi var mı ne alacaksın?" Dedi bizi büyük abiye mağazasına çekiştirirken.
Dudağımı büktüm girdiğimiz mağazada askılara bakınırken "Bilmiyorum. Hoşuma gideni alacağım"
Yanımıza gelen kadın "Buyrun nasıl bir şey arıyorsunuz?" Deyince bakışlarımı ona çevirip gülümsedim.
"Uzun elbise bakıyorum ben"
Kadın "Bu taraftan" deyip önden ilerleyince peşine takıldık.
Kadın elbiseleri işaret edip bizi yalnız bırakırken Ömer'in elini bırakıp elbiselere bakmaya başladım.
On dakika boyunca elbiseleri tek tek çıkarıp baksam da içime sinen olmamıştı. Uzun olmasına
uzundu ama hepsinin sırtı açıktı.Duvara yaslanmış beni bekleyen Ömer'e döndüm. "Çıkalım mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vatan Uğruna✓
Ficção AdolescenteTamamlandı Abi+Asker+aşk kurgusu Bence bir şans verin