Péntek reggel van és én nagyjából öt óta ki és be pakolom felváltva a bőröndöm és a sport táskám. Meg tudnék őrülni. Minek egyeztem én bele ilyesmibe? Iván itt lesz egy órán belül én pedig nem vagyok kész. Miket beszélsz Zsófi már rég kész vagy. Leülök az ágyra és az arcomat a tenyerembe temetem. Beleegyeztem egy teljes hétvégébe. Azzal az emberrel aki az apám lehetne mellette egy bűnöző. Ha most anya itt lenne jól meg mosná a fejem, de nincs itt. Felemelem a fejem és a munkás telefonra pillatok. Eszembe jut, hogy Szabolcsnak nem válaszoltam tegnap. Mondjuk miután Iván elment inkább vissza másztam az ágyba magamat simogatni. A telefonért sétálok majd megnyitom az üzenetet.
Szabolcs Sms: Kedd este várlak új festményt leplezek le és olyan érzésem van tetszeni fog.
Válaszolok majd gondolkodóba esek vajon milyen festmény lenne az. Annyira rejtélyesek. Ivánnak tíz üzenetet küldtem, hogy hova menyünk de válaszra sem méltatott. Elterülök az ágyon és határozottan szenvedek. Tudatlan vagyok és teljesen elvezetnek érzem magam...
Kilenc előtt beadom Kati néninek a kulcsokat és elbúcsúzom tőle. A bőrönd mellet döntöttem rengeteg ruhát pakoltam amiből Iván választhat. Leérve az utcára a fekete Mercinek támaszkodva pillantom meg Ivánt. A cigi a szájban log. Viszont a haja kócos farmer van rajta és egy egyszerű sötétszürke póló. Megtorpanok hihetetlen, hogy így még jobban felkelti a fantáziám figyelmét. Már mosolyog és eldobja a cigit. Felém sétál és elveszi a bőröndöt én még mindig ugyan úgy állok, teljesen kifagytam. Elindulok az autóhoz és beszállok. Bekötöm magam és nagy levegőt veszek. Iván nevet.
-Elárulod hova megyünk? - válasz kép megrázza a fejét. Gondoltam, hogy nem mondja meg.
Csendben ültünk egymás mellett és haladunk kifelé a fővárosból. Nem tudtam hova megyünk, izgultam hiszen most épp azért vagyunk ebben a helyzetben, mert nem döntöttem. Őszintén nem tudom megítélni, hogy jó ötlet-e lenne Iván kitartótjának lenni. Kedvelem Szabolcsot és Balázst is. Vétek lenne pont most felmondani mindenkinek mikor épp csak kezd fellendülni az üzlet. A szívem mégis sajog Iván miatt. Mit kéne tennem? Hirtelen össze rezzenek amikor Iván a lábamhoz ér. Végig simít a combomon, és így már gondolkozni sem fogok nagyon tudni. Ez a hétvége inkább lesz egy vágyakozási hullámvasút aminek a végén nem lesz kielégülés. Hacsak Iván nem húz fel egy rohadt gumit. Vicces, hogy tényleg egy ilyen kis mondhatni semmiség tart minket távol attól, hogy szétszedjük egymást. Lassan egy órája autózunk a csendben amikor meglátom a Balaton vizét. Iván felé kapom a fejem.
-Na jó most már mondd el, hogy hova megyünk. Mert ha nem kiszállok. - fenyegetőzők. Iván pedig csak azzal a széles elégedett mosollyal a száján mered tovább az útra. Nem szólal meg én pedig megdörzsölöm az arcom. Egész végig a Balatont figyelem ahogy az út mentén néha néha felbukkan a kék víz. Szerettem a Balcsit. Anyával rendszeresen nyaraltunk itt amíg beteg nem lett. Anya barátnőjének volt egy kicsi víkend háza. Egyszobás kis házikó de imádtam annak ellenére, hogy anyával kellet egy ágyban aludnom. Rengeteget olvastam a kinti függőágyban míg anya a kertet babrálta. Imádtam azokat a nyarakat főleg azért mert ekkor lehettem a legtávolabb apától. Anya rendre leszidott amikor apáról beszéltem mindig mentegette. Megvédte annak ellenére, hogy többször megverte. Elszomorodok a gondolatra. Anya apa után nem találkozott más férfiakkal. Mindig több ételt főzött és vitt apának is belőle. Arany szíve volt. Szerette apát bármennyire is fájt neki. A Balaton egyszer csak eltűnik és ahogy felnézek a táblára látom Keszthely tűnik fel. Újra Ivánra pillatok. Most már tényleg nem tudom hová megyünk. Pá Balaton. Viszlát anya és a régi nyaralás. Neki dőlök az ablaküvegnek. Hogy tudott neki mindig megbocsátani? Az ember tényleg mindent felad és megzakkan ha szerelmes? Az anyám hűséges volt és egy szeretetteljes nő soha nem érdemelte volna meg azt amit az apámtól kapott. "Ez egy betegség Zsófia, apád nem tehet róla majd meggyógyul." Lehunyom szemem és vissza emlékezek arra napra amikor ezt magyarázta a konyhában írtam a leckém ő pedig a mosogatott és magyarázta hogy kell gyököt vonni. Imádtam nézni mindig kötényben mosogatott és az őszülő haja egy fonatban volt összefogva. Kinyitom a szemem és felülök. Körbe pillantok majd egy hatalmas vas kapun hajtunk át. Ahogy haladunk egy sárga kastély tűnik fel. Iván beáll a parkolóba és leállítja a motort.
YOU ARE READING
Egy prostituált öröksége
RomanceZsófi egy szekrényi titokra bukkan az új lakásában. Ezzel hatalmas bajt hoz a nyakába hiszen pont a Pesti alvilágba keveredik bele. Vajon megúszhatja anélkül, hogy gyilkolnia kellene az életéjért? Butterfly Trillogy második része... Gyere velem Buda...