31.Részlet

80 2 0
                                    

Az udvarra kanyarodva mindenhol őrök vannak. Tényleg visszajött Dante. Kezd rajtam a pánik elhatalmasodni. Ria megfogja a kezem és mélyeket lélegez.

-Bármi is lesz maradj határozott. Nálad van ami neki kell ne felejtsd el. Anita szerint széttört mindent és felforgatta az irodát. Most a nagyteremben van és vár ránk. - átnyújtja a fegyver én pedig elveszem és bólogatok. Kiszállok a kocsiból és nagyjából négy őr azonnal mozdul rám. Ria szintén hasonló képen jár. Azonnal a kocsinak nyomnak mind kettőnket. Iszonyatosan fáj ahogy a csuklómból kicsavarják a fegyvert de nem ellenkezek. Hátul összekötik a kezünket gyorskeresővel és végig motoznak. Taszigálva végül a bejárat felé rángatnak. A kemény műanyag vág még is ellenkezés nélkül megyek az őr mellett. Ria viszont nem ennyire nyugodt hallom ahogy szenved és egy pofon hangja után egy éles sikolyt is hallok. Még sem fordulok meg csak megyek tovább. Ahogy a folyosón sétálunk Ria sikolya egyre hangosabb, mögöttem van valószínűleg. A terembe érve Dantét szétzilált állapotban látom meg ahogy a kezét jegeli. Két három lány a földön fekszik. Vértortócsa sehol nagyon remélem, hogy csak az öklét használta és nem kaptak a lányok golyót. Kilátásnak nem túl fényes helyzetbe csöppentünk. Dante elnyomja a cigijét a hamutálba majd ki issza a maradék italát. Közeledve Kornélt is megpillantom akinek az arca gondterhelt. Dante felkel amikor meglát és rögtön a fegyverért nyúl. Ez őr megállít és ott hagy. Riát is szintén mellém állítják. Könnyes a szeme és a szája széle felszakadt. Hatalmas nagy szarban vagyunk. Dante cuppant egyet a szájával és felém emeli a fegyvert. Kornél nem mozdul.

-Egy jó indokot mondj, hogy mért nem öljelek meg itt helyben te kis ribanc? - ahogy kimondja elnevetem magam. Nem bírom visszatartani Ivánt percekkel ezelőtt lőttem agyon és ő is így beszélt velem. Milyen ironikus. Most akkor Danténak is hasonló lesz a vége. Golyót kap a fejébe tőlem?

-Mi olyan kurva vicces? - ordít velem.

-Az, hogy ha kinyírsz soha nem kapod meg a noteszt se a kurva szerződést. - nevetek tovább esküszöm nem tudnom mi ütött belém de már csak nevetni tudom kínomban. Dante arca kissé kifehéredik. Sakk matt bébi. Kornél Dante mellé sétál és leengedi a kezét amiben a fegyvert tartja. Nyertem.

-Nagyon okosnak hiszed magad igaz? - kérdezi tőlem Kornél.

-Mért minek nézek most ki egy naiv kis picsának? Látod rajtam a vért? Iván kibaszott vére van az arcomon. - ahogy ordítok mind a kettőnek kitágulnak a szemei.

-Ugye, hogy már nem az a naiv kis taknyos vagyok? - teszem fel a kérdést és közelebb sétálok Dantéhoz aki hangosan fújtat.

-Mit gondoltál, hogy majd megáll nélküled az élet? Könnyű volt itt hagyni élve? - kérdésekkel ignorálom őket bár válaszban egyáltalán nem reménykedek. Elég volt az elnyomásból. Elég Dante uralmából ami már akkor megrepedt amikor engem életben hagyott. Két lépésnyi távolságot hagyok közöttünk. Mind a két férfit szét veti az ideg én pedig hisztérikusan néha fel kuncogok. Nem hat valami jól rám a stressz faktor. Végül lehet, hogy már a tudatom így jelez, hogy neki már mindegy elfogadta mi lesz vele. Vágjuk akkor most már a közepébe. Dante nagyot sóhajt majd hirtelen arcon vág. Ordítok egyet és meg torpanok amikor az ökle az ujjperceivel együtt a arcomba vág. Az alsó állkapcsom nyíllal és érzem ahogy meg telik nyállal a szám. Kinyitom a szemem és szembesülök a parkettára csöpögő vércseppekkel. Nem nyál ez vér. Zsibbadás fog el hányinger. Köpnöm kell és ki is közöm a vér a fogammal együtt. Az istenit ez mocskosul fáj. Felnézek a könnyeim között ami kicsordult a fájdalomtól. Dante fújtat Kornél pedig megdörzsöli az arcát. Közelebb lépek Dantéhoz és amennyire csak tudom megfejelem. Elhomályosodik a kép ahogy érzem a fejemen a nyomást de nem állok meg Dante arcába köpöm a vért a számból és a vállammal megtolva fellököm. Én is vele együtt borulok de ez már cseppet sem érdekel. Érzem ahogy nehezedik a fejem és a koncentráló képességem eldőlök a parkettán. Homályosan még látom, hogy Dante felém ugrik és már emeli az öklét amikor Kornél lerángatja rólam. Fekszek és a fájdalom szétárad a testemben mindenem sajog. Felnyögök és kinyit össze húzódok amennyire csak tudok az össze kötözőzött kezemtől. Ordibálást hallok majd megragadnak és valaki az ölébe vesz. Teljes homály minden tompa vagyok és elernyedt...

Egy prostituált örökségeWhere stories live. Discover now