Előszó

645 10 1
                                    

Anya halála óta nem aludtam szerintem ennyire jót. Tegnap elhoztam Lilitől a bőröndömet is végre ezzel hivatalosan is bevettem Flóra lakását. Szerencsére Flóra nagyon segítőkész volt segített nekem fuvarozó céget találni akik a dobozaimat mar a beköltözés előtt felhozták. Bár, hogy is nézem nem volt sok de még is szükséges volt a segítség. Arról nem is beszélve, hogy a lakás fel volt mindennel szerelve ami az élethez kellet de a poharak tányérok és evőeszközök hiányoztak. A fürdőben is a törölköző meg hát ágyneműk is. Így tegnap még a maradék félre tett pénzemet el vertem az IKEA-ban, hogy beszerezzek pár dolgot. Flóra ajánlata, hogy menyek hoszteszkedni nem is volt rossz ötlet beszéltem a szervezővel akinek meg adta a telefonszámat. Szombaton már kezdhettem is egy Royal partin amit Flóra cége szervezet. Jótékonykodás ide vagy oda szép pénzt kínáltak azért, hogy egész este felszolgáljak. Most nagy szükségem volt minden garasra, hogy itt tudjak maradni Pesten és végre talpra álljak. Ezzel a kevés gyakorlattal és a huszonöt évemmel amivel sokra nem mentem. Marketinget tanultam a Győri egyetemen de hát minek? Kilenc nagyobb céghez adtam be a jelentkezésem mindhiába még gyakornoknak sem vettek fel pedig tudom, hogy király kávét főzök. Flóra szerint ez átmeneti és ne adjam fel. Nehéz itt kapcsolatok nélkül jó helyre bekerülni. Az pedig szoba sem jöhetett, hogy esetleg haza mennyek.

Az egész nap a pakolásról szólt. A Deák téri lakás körül csak úgy hemzsegett az élet. Egy napja sem, hogy beköltöztem de már is szerelmes lettem. Jobban ereztem magam. Kipakoltam a dobozokat és rá jöttem, hogy az egész életem el fért tíz darab súlyos dobozban. Végül a bőröndöm következett fel tettem az agyra amin csak a paplan és egy párna hevet csupaszon, mert tegnap este mar nem volt erőm felhúzni a frissen vett húzatott. Kitártam a szekrény ajtót és akkor hirtelen meg torpantam. A szekrényben felakasztva egy igen mutatós szőrme kabát lógott. Még az ötlettől is kirázott a hideg hogy én ilyesmiben bújjak bele annyira nem volt az én stílusom. A telefonomért sétáltam és küldtem egy Sms-t Flórának hogy itt maradt egy kabát. Visszasétáltam de nem vettem ki csak a másik végébe toltam a kabátot ekkor egy hangos koppanásra lettem figyelmes, ahogy lehajtottam a fejem egy fekete kis dobozt láttam rajta egy cetlivel. Nem akartam tapintatlan lenni, hogy meg nézem de hat a kíváncsiságom nagyobb volt. Leguggoltam és felvettem a dobozt. A cetlin csak annyi állt "A következőnek". Összeszaladtak a ráncok a homlokomon majd amikor felnyitottam a dobozt teljesen el képedtem. Kettő akkora gyémánt kacsintott vissza rám, hogy meg a szavam is elállt. Hirtelen meg ráztam a fejem és gyorsan becsuktam a dobozt majd vissza tettem a kabát belső zsebébe, hogy ne akarjon újra kiesni a doboz, és esetleg meg kisérteni, hogy felpróbáljam.
Szép lassan bepakoltam a szekrénybe az össze ruhám. Nyugtáztam magamban, hogy még mindig nagyon kevés az élethez szükséges holmim. Végül legyintettem és becsuktam az ajtót. A telefon nem jelzet, hogy Flóra írt volna barmit is az Sms-re viszont apa annál többször keresett. Nem beszeltem vele azóta, hogy 2 hete megérkeztem Pestre...

Apa és én nem szépen váltunk el amikor eljöttem. Anya halálakor még csak tizenhét voltam így apa lehet a gondviselőm. A szüleim soha se voltak jóban elváltak mikor én hat éves lehettem. Apa nem volt kifejezetten apa figura szerencse játékozott és ott csalt ahol csak lehetett. Három évet éltem vele csak szerencsére de az is elég volt ahogy, hogy tudjam menekülni kell onnan. Így a mozdulatsor is, hogy rányomtam a "Híváslista törlése gombra" érthetőnek bizonyult. Tiszta lapra vágytam és nem hagyom, hogy tönkre tegye...

Az idő ellenem dolgozik szombat négy óra van és eltévedtem Budán. Hát nem is én lennék. Kiöltözve ahogy kértek fehér ingeben fekete nadrágban ami nekem csak bőrben volt feszült a fenekemen. A tűsarkú csak úgy kopogott azon az istenverte macska kövön. Én pedig idegesen próbáltam a Google térképen eligazodni, hogy hol is vagyok és merre kéne mennem. Elfogok késni! Huszonöt perccel később útba igazított két idősebb hölgy aki kutyát sétáltatott. Kiderült, hogy egy utcával lejjebb kellett mennem. Hát ilyen az én formám egy utca. Még pont fél óra volt az kezdésig időben beértem. Kaptunk egy részletes eligazítást, hogy kinek mi lesz a dolga. Nagyjából harmincan dolgoztuk csoportokra bontva én a felszolgálók között kötöttem ki ugyanis közölték hogy csinosabbra vettem a figurát ami jó pontnak számított így jobb ha a vendégek között maradok hagy fogyjon az ital. Egyáltalán nem volt szexista a kijelentés nem dehogy. Lenyeltem a mérgem, hogy kirakati eszköz leszek felvettem egy kötényt és magamhoz vettem a tálcámat. A hely hatalmas volt rengeteg asztallal és két bárral. Ekkor döbbentem rá, mert is mondtak hogy csinosabbra vettem a figurát. Egész Budapest elitje itt lesz ma este. Nyeltem egy nagyot idegességembe. Gyerünk Zsófi ezek csak sznob milliárdosok menni fog!

Egy prostituált örökségeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora