29.Részlet.

89 4 0
                                    

Az ágyamban fekszek ébren hajnali három lehet. Két nap telt el a Szabó újranyitása óta és, hogy láttam Tamást. A történtek után jobbnak láttam elmenekülni. A helyzet amibe sodortam magam veszélyes volt és nem csak a tesit épségemet veszélyeztettem. A szívemet hasonlóan kockára tettem azzal a szexel ami Tamás és köztem végbe ment. A tekintete bele égett az agyamban amikor mi mondta a szavakat. "Az enyém vagy." Igen a tied vagyok. A fejemre csapom a párnámat és bele ordítok. Sosem éreztem hasonlót nem lehet, hogy betalált Ámor nyila. Ha viszont igen nagyon rosszkor. Megkeresem a telefonom és meg nézem az időt. Három nap és Dante vissza jön. Fel kell készülnöm arról nem is beszélve, hogy Tamás semmit nem mondott az ajánlatra. Pedig a tervet még Dante érkezte előtt véghez kell vinnem. Megnyitom a névjegyzéket és ki keresem Tamás számát. Mért érezem úgy, hogy ez most olyan mintha nem tudnék meg lenni nélküle. Végül is ez az igazság folyton ő jár a fejemben. Rányomok a hívásgombra és várok. Három csengés után egy álmos hang szól bele a készülékbe.

-Beszélnünk kell. - mondom teljesen egyszerűen. Hallom a túlvégén a mocorgást és, hogy a szuszogás távolodik. Látom magamban ahogy Tamás álmosan rásandít a telefonra, hogy eltudja olvasni ki zaklatja ének évadján.

-Rendben... - szuszogás. - ... megírom sms-ben a címet egyre ide. Négyes a kapucsengő. - azzal megszakad a vonal. Letette. Magam mellé ejtem a telefont és most kezd csak derengeni, hogy ezt nem gondoltam teljesen át. Tényleg beszélnem kell vele a más kérdés, hogy miről. Látni akarom és magamhoz ölelni. Picsába. Felugrok és már is a fürdőbe sietek. Elkezdem mosni a fogam amikor rezegni kezd a mobilom. Fogkefével a számban vissza sétálok érte és meg nyitom az üzenetet. Tamás lakcíme ez csapda! Várjuk de mért lenne az? Hiszen éjszaka van aludt nem hiszem, hogy pont ez lenne az első gondolata. Mért nem tudok dűlőre jutni vele? Befejezem a fogmosást felöltözök. Kényelmes rövidnadrágba bújok és egy nagy pólóba és papucsba. Előszedem a kocsi kulcsom és az udvaron beszállok a kocsiba. Veszek egy mély levegőt és beindítom a motort.

Percek alatt Újpesten vagyok és leparkolok a tömbház előtt. Felnézek az épületre és még ücsörgök egy kicsit. Ez annyival másabb mint eddig. Az elmúlt hónapokban szállodai szobákban töltöttem fényűzéssel. Most pedig egy lakótelepi tömbháza harmadik emeletére készülök felsétálni. Nincs szépen bevetett ágy sem kilátás, szobaszerviz vagy kiszolgálás. Olyan érzetem támad mintha minden nagyon normális lenne. Melegség jár át. Normális mennyire szeretném ha az lenne. Kiszállok és bezárom a kocsit a házhoz sétálok és becsengetek. Az ajtó hangosan bereng ahogy a zár kiold. Belépek és gyorsan szedem a lábam a lépcsőn az emeleten pedig Tamás már nyitott ajtóban áll egy alsó nadrágban kócosan és még félálomban. Annyira szexi így. Rám pillanat majd félre lép az ajtóból, hogy be tudjak menni. Ahogy átlépem a küszöböt már is csukja is be az ajtót. Kilépek a papucsomból és ahogy körbe nézek homályosan tudom csak kivenni a dolgokat mert sötét van. Tamás előre megy én pedig követem. A szobában csak az ágyat tudom kivenni. Tamás leül és felkapcsolja az éjjeliszekrényen a lámpát. A hirtelen fény miatt mind a ketten hunyorgunk. Rám néz és vár majd a maga mellet megpaskolja az ágyat. Teszem amit kell leülök és kicsit körbe pillantva egy falnyi könyvet találok. A falak bézs színűek a bútorok pedig feketék. Igazi agglegény lakás.

-Miről akartál beszélni így hajnalban? - kérdez és látom az arcán, hogy a legszebb álmából ébreszthettem fel. Karikás a szeme és nyúzott. Nem ez volt életem legfényesebb ötlete meg kell hagyni.

-Nem adtál választ az ajánlatomra. Már csak pár nap és Dante visszatér akkor már esélyes sem lesz...

-És mi van akkor ha én arra játszok? - veti nekem oda szárazon. Morcos ami érthető ilyen indokkal felkelteni még számára is idegesítő tény. De tudnom kell hányadán állunk. Bizonytalan vagyok és kell egy kapaszkodó. Kisimítja a hajam az arcomból és kicsit elmosolyodik. Tudom kell azt, hogy ha megkapja amit akar békében hagyja azokat akiket szeretek. Én már csak ebben reménykedem. Sóhajtok és nem tudom mit is mondhatnék. Tamás megforgatja a szemét és közelebb húz magához a vállára hajtom a fejem. Ellennék keseredve? Tény pár napon belül lehet, hogy többet nem látom a napot Tamást, Flórát vagy Ria-t. Megéri kockáztatni mindent?

Egy prostituált örökségeWhere stories live. Discover now