Είναι πράγματι έγκυος;

229 20 0
                                    


Οι μέρες περνούσαν βασανιστικούς ρυθμούς και η Anatolia ανησυχούσε μήπως ξαναέβλεπε τον Diego. Το ένστικτό της την προειδοποιούσε ότι εκείνος δεν θα έμενε άπραγος και θα κινούνταν εναντίον του μαφιόζου. Ήξερε ότι ο Ricardo θα μπορούσε να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε εμπόδιο συναντούσε. Ωστόσο, δεν έπαυε να ανησυχεί για τον άνθρωπο που εισέβαλλε με βίαιο τρόπο στην καρδιά και το μυαλό της και την έκανε αιχμάλωτη του με μόνο μια ματιά. Ήξερε ότι μόνο η Ombra θα μπορούσε να διαλύσει τα σχέδια του Diego. Έπρεπε όμως να δράσει προσεκτικά προκειμένου να μην καταλάβει κανείς ότι πρόκειται για το ίδιο πρόσωπο.

Ο χρόνος μέχρι ο μαφιόζος να μάθει την αλήθεια κυλούσε ήδη αντίστροφα και εκείνη το ήξερε...

Κάποια στιγμή θα τον έχανε από κοντά της και ήταν έτοιμη γι 'αυτό.

Έπρεπε όμως πρώτα να ξέρει ότι εκείνος και η οικογένεια του θα παρέμεναν ασφαλείς με οποιοδήποτε κόστος!

Ήταν αποφασισμένη να αφήσει όσα την βασανίζουν πίσω της και να ζήσει με τον μαφιόζο της τις τελευταίες στιγμές τους μακριά από περιορισμούς και σκέψεις.

Ήθελε να βρίσκεται συνεχώς στην αγκαλιά του μέχρι να μην νιώθει πλέον την ανάγκη για ασφάλεια που της παρείχε...

Ήθελε να νιώσει τα φιλιά του μέχρι να πάψει πια να είναι εξαρτημένη από εκείνα.

Ήξερε όμως ότι αυτό δεν θα γινόταν ποτέ!

Η νύχτα είχε αγκαλιάσει με το πέπλο της ολόκληρη την πλάση όταν η Anatolia ένιωσε μέσα στον ύπνο της ένα απαλό φιλί στο μάγουλο. Ασυναίσθητα χαμογέλασε σε αυτή την τρυφερή κίνηση. Ήξερε το άτομο που ήταν ξαπλωμένο δίπλα της, χωρίς καν να έχει ανοίξει τα μάτια της. Το απαλό του χάδι διέσχιζε αμέτρητες διαδρομές στο κορμί της, ενώ ένιωθε το χαμόγελό του να χαϊδεύει απαλά το δέρμα της. Τον κοίταξε βαθιά στα μάτια που ξεχείλιζαν τρυφερότητα. Η Anatolia ένιωθε την καρδιά της να ματώνει στην σκέψη ότι σε λίγο καιρό δεν θα μπορούσε πλέον να τον νιώθει κοντά της. Χάιδεψε απαλά το μάγουλο του κι εκείνος ξαφνιασμένος από αυτή την τρυφερή κίνηση έκλεισε τα μάτια του.

<<Λατρεύω να βλέπω την τρυφερή πλευρά σου που τόσο καλά κρατάς φυλαγμένη. Είναι σαν ένα πολύτιμο μαργαριτάρι που πολλοί θέλουν να το κατακτήσουν, αλλά εσύ το φυλάς και το δίνεις μόνο σε εκείνους που ξέρεις ότι θα το προσέχουν. Γι΄αυτό, λοιπόν, σου υπόσχομαι ότι θα προστατεύω αυτό το ευαίσθητο παιδί που κρύβεις μέσα σου. Το μόνο που θέλω σε αντάλλαγμα είναι να μπορώ να σε κρατάω στην αγκαλιά μου μέχρι να σβήσουν τα αστέρια!>> Η απαλή φωνή του σε συνδυασμό με το γερό κράτημα γύρω από το σώμα της έσβηνε κάθε ενδοιασμό που γεννιόταν μέσα της.

Η Νεράιδα με το κρυμμένο πρόσωποWhere stories live. Discover now