Πόσο ωραία είναι άραγε η αίσθηση της ζάλης;
Έρχεσαι αντιμέτωπος με καταστάσεις που πάντα επιθυμούσες να συμβούν και βλέπεις τα αγαπημένα σου άτομα.
Μα πάνω απ'όλα δεν χρειάζεται να αντιμετωπίσεις της σκληρή πραγματικότητα!
Δυστυχώς όμως όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν. Έτσι και η Anatolia πήρε μια βαθιά ανάσα και άνοιξε τα μάτια της, έτοιμη να αντιμετωπίσει τον κάθε κίνδυνο. Αυτό όμως που είδε την άφησε άφωνη. Βρισκόταν ξαπλωμένη σε ένα τεράστιο άνετο κρεβάτι με ουρανό. ΄Έριξε μια ματιά στον υπόλοιπο χώρο και συνειδητοποίησε ότι ήταν ένα από τα πιο ωραία υπνοδωμάτια που είχε δει. Οι σκοτεινές αποχρώσεις των επίπλων σε συνδυασμό με το ερωτικό κόκκινο των σκεπασμάτων έδινε μια νότα πάθους στην ατμόσφαιρα. Σχεδόν συγκινήθηκε με την ζεστασιά που της πρόσφεραν τα πουπουλένια παπλώματα , καθώς επρόκειτο για μια άγνωστη αίσθηση για εκείνη. Γιατί όλα αυτά τα χρόνια ζούσε φτωχικά. Όχι γιατί δεν είχε λεφτά. Στην μαφία δούλευε άλλωστε! Απλά, τα λεφτά που αποταμίευε από τις αποστολές τα μοίραζε σε ιδρύματα και ορφανοτροφεία που τα είχαν πραγματικά ανάγκη.
Ένα παιδί πρέπει να έχει όλα όσα χρειάζεται για να μεγαλώσει σωστά! Έλεγε συνέχεια στον εαυτό της.
Αυτό πίστευε και φρόντιζε να τους παρέχει όσα μπορούσε. Λάτρευε να βλέπει τα χαμόγελα που χαράσσονταν στα πρόσωπα των παιδιών. Ήταν ό,τι ακριβώς χρειαζόταν για να γιατρευτεί η ψυχή της. Σηκώθηκε με αργές κινήσεις από το κρεβάτι και κατευθύνθηκε προς την πόρτα. Αντρικές φωνές διέκρινε στην άλλη πλευρά. Στάθηκε στην πόρτα και έκλεισε απαλά τα μάτια προσπαθώντας να καταλάβει το περιεχόμενο του καυγά τους.
<< Μπορείς να μου πεις γιατί μου την έφερες αυτήν εδώ;>> ακούστηκε μια εξαγριωμένη μα συνάμα βαθιά και ζεστή ανδρική φωνή.
<< Μα αφεντικό.... Αυτή βρήκα στο σημείο της αποθήκης... Αυτή θα το έκανε!>> Μια πιο φοβισμένη φωνή ακολούθησε και φαινόταν ότι προσπαθούσε να δικαιολογηθεί για να σώσει την ζωή του.
<< Και αυτό την κάνει εγκληματία ; Σου μοιάζει για την Ombra ; Εγώ ζήτησα να μου φέρεις την κοπέλα που έχει βαλθεί να καταστρέψει την ζωή μου! >> Η δύναμη της φωνής του προκαλούσε έναν αξεπέραστο φόβο κι όμως εκείνη στο άκουσμα της ένιωθε μόνο ζεστασιά. Έκλεινε τα μάτια της και νόμιζε ότι βρισκόταν σπίτι. Αυτό την παραξένεψε. Γιατί είχε πολλά χρόνια να νιώσει αυτό το συναίσθημα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Η Νεράιδα με το κρυμμένο πρόσωπο
RomansaΗ νύχτα πέφτει στο Παλέρμο και όλα ανατρέπονται. Οι μάσκες πέφτουν! Το σκοτάδι παίρνει την δική του μοναδική και γοητευτική μορφή και κάνει τα μαγικά του. Το ίδιο και τα πλάσματα της. Απλοί άνθρωποι που την νύχτα μετατρέπονται σε πρεσβευτές της...