Παρεξηγήσεις!

183 18 3
                                    


Η εβδομάδα έφτανε στο τέλος της και η Anatolia έβραζε από τον θυμό. Δεν μπορούσε να εξηγήσει την παράλογη συμπεριφορά του Ricardo. Αυτή η υπερπροστατευτικότητα προς το πρόσωπό της την έπνιγε. Δεν ήξερε πως να αντιδράσει. Τα άγρια ένστικτα της την έπνιγαν. Ήθελαν να αφεθούν ελεύθερα, εκείνη όμως πάλευε να τα κρατήσει φυλακισμένα γιατί ήξερε τις συνέπειες.

Οι πρώτες λιακάδες του Μαρτίου είχαν εμφανιστεί και η Anatolia ένιωθε μια ακατανίκητη επιθυμία να επισκεφτεί το αγαπημένο τους μέρος με την συντροφιά του Κεραυνού. Έτσι, ντύθηκε ζεστά και έφυγε χωρίς να ενημερώσει τον μαφιόζο, καθώς ήταν ακόμα θυμωμένη μαζί του. Αφού χαιρέτησε τους εργάτες που πλέον την ήξεραν ως η κυρία του σπιτιού, όπως τους είχε ανακοινώσει ο μαφιόζος παρά τις αντιρρήσεις της, ανέβηκε στον Κεραυνό και του χάιδεψε απαλά την ράχη δίνοντας του ώθηση να ξεκινήσει την βόλτα τους. Το κρύο αεράκι μαστίγωνε το πρόσωπό της με αποτέλεσμα κάποια δάκρυα να κυλήσουν στο αλαβάστρινο πρόσωπό της. Ένιωθε ξανά αυτό το πολυπόθητο αίσθημα της ελευθερίας που τόσο είχε λησμονήσει. Γιατί η Ombra ανέκαθεν ήταν ελεύθερο πνεύμα, αδάμαστο. Όσο κι αν ένιωθε ασφάλεια και πρωτόγνωρα συναισθήματα δίπλα στον μαφιόζο, ένιωθε να της λείπει η παλιά της ζωή. Τότε που η Ombra δεν ένιωθε ποτέ ευάλωτη και κανένας δεν μπορούσε να την πληγώσει. Ήταν κυρίαρχος της ζωής της και όλοι την σέβονταν. Τώρα πλέον κανένας δεν μιλάει γι αυτή, καθώς είχε εξαφανιστεί από το προσκήνιο.

Ποια είμαι πλέον;

Ποιος είναι ο πραγματικός μου εαυτός; Η Anatolia ή η Ombra; Αναρωτήθηκε καθώς έβλεπε την αντανάκλαση της στα καταγάλανα νερά του καταρράκτη. Σκεφτόταν την σχέση που είχε αναπτύξει με τον Ricardo. Είχαν κάνει πρόοδο στην μεταξύ τους επικοινωνία, μα ακόμα και τώρα εκείνη ένιωθε ότι προχωρούσαν πολύ γρήγορα. Σχεδόν ακόμα δεν μπορούσε να δώσει όνομα στα συναισθήματα της, ενώ ο μαφιόζος είχε ήδη ανακοινώσει σε όλους την σχέση τους. Ένιωθε ότι κάπου χανόταν η επικοινωνία μεταξύ τους. Ήθελαν τελείως διαφορετικά πράγματα ο ένας από τον άλλον. Έπειτα, την προβλημάτιζε και η πιθανότητα να αποκαλυφθεί η αλήθεια. Ο Diego δεν τους είχε ενοχλήσει μέχρι στιγμής και αυτό την προβλημάτιζε. Ήξερε ότι κάτι ετοίμαζε που θα τους έπιανε εξ' απήνης. Δεν ήθελε να δεθεί μαζί του και εκείνος μόλις μάθει την αλήθεια για την ταυτότητα της να την διώξει μακριά του. Γιατί μπορεί να είναι μια δολοφόνος, μπορεί να τον έδιωχνε μακριά της, όμως για εκείνον αθέτησε την υπόσχεση που είχε δώσει στους γονείς της. Και αυτή ίσως ήταν η μεγαλύτερη απόδειξη από μέρους της, ακόμα κι αν εκείνος δεν το ήξερε.

Η Νεράιδα με το κρυμμένο πρόσωποDonde viven las historias. Descúbrelo ahora