Τρεις μέρες είχαν περάσει από την επανένωση του ζευγαριού και η Anatolia δεχόταν συνεχώς κλήσεις από τον Diego. Ο χρόνος μια κλεψύδρα που δρούσε ενάντια στις επιθυμίες της. Ήξερε ότι σε λίγο όλα θα τελείωναν.
Τόσες κλήσεις και μηνύματα προκειμένου να την πείσει να ξεκινήσει το σχέδιο για την καταστροφή του μαφιόζου της.
Μα κανείς δεν την γνώριζε καλά, καθώς εκείνη είχε ήδη βρει το κατάλληλο σχέδιο για να δώσει τέλος σε αυτή την παρωδία.
Η αυλαία θα έπεφτε πολύ σύντομα!
Έπρεπε για ακόμα μια φορά η Ombra να κάνει την εμφάνιση της χωρίς όμως να φανερώσει την πραγματική της ταυτότητα.
Θα το έκανε για εκείνον και για όσους αγαπούσε!
Όφειλε να το κάνει...
Την επόμενη μέρα είχε προγραμματιστεί να γίνει η ανταλλαγή των όπλων. Εκεί όπου ο Diego θα έστηνε την κατάλληλη παγίδα για να τυλίξει στα δίχτυα του τον μαφιόζο. Την κατάλληλη στιγμή σκόπευε να κλέψει τα όπλα δίνοντας την εντύπωση ότι ο Ricardo δεν τήρησε την υπόσχεσή του στον μαφιόζο της Ρωσίας με αποτέλεσμα να κηρυχθεί πόλεμος ανάμεσα στις δυο δυνάμεις. Κάποιος από τους δυο θα παρέδινε την ψυχή του στον άλλον ως ένδειξη παραίτησης και η Anatolia δεν είχε σκοπό να αφήσει τον αγαπημένο της να πεθάνει.
Ήταν ο μαφιόζος της και θα τον προστάτευε για πάντα!
Έστω και από μακριά...
Η μόνη της ελπίδα για να πραγματοποιήσει το σχέδιο της ήταν η Dianna. Μόνο εκείνη μπορούσε να την βγάλει από το κτήμα χωρίς να κινούσε υποψίες η φυγή της με την ταυτόχρονη εμφάνιση της Ombra. Το μόνο που έμενε ήταν να την πείσει.
Έτσι, κατευθύνθηκε στον κήπο όπου η Dianna κοιτούσε με ένα ελαφρύ χαμόγελο στα χείλη την κόρη της να παίζει ανέμελη στο κτήμα. Κάθισε κοντά της και την χαιρέτησε θερμά. Ήεξερε ότι ο μόνος τρόπος για να την συμφωνήσει ήταν να είναι ειλικρινής μαζί της.
<< Θέλω την βοήθεια σου!>> Πήρε μια βαθιά ανάσα κοιτώντας το γεμάτο απορία βλέμμα της.
<<Φυσικά γλυκιά μου! Πες μου...>> Το γλυκό χαμόγελο της Dianna αναστάτωνε ακόμα περισσότερο την νεράιδα. Φοβόταν ότι η αποτυχία ήταν πολύ κοντά.
<<Θέλω αύριο τα μεσάνυχτα να με βοηθήσεις να βγω από το κτήμα χωρίς να καταλάβει κανείς την απουσία μου. Και πριν μου το αρνηθείς, ακόμα κι αν δεν μπορώ να επεκταθώ σε περισσότερες λεπτομέρειες ,θέλω να ξέρεις ότι το κάνω για την ασφάλεια του Ricardo. Κάθε μου κίνηση και αναπνοή θα είναι μόνο και μόνο για να βοηθήσω τον μαφιόζο μου!>> Η φωνή της απόλυτα σοβαρή. Την κοιτούσε βαθιά στα μάτια προκειμένου να αντικρύσει την αλήθεια στα λόγια της.
YOU ARE READING
Η Νεράιδα με το κρυμμένο πρόσωπο
RomanceΗ νύχτα πέφτει στο Παλέρμο και όλα ανατρέπονται. Οι μάσκες πέφτουν! Το σκοτάδι παίρνει την δική του μοναδική και γοητευτική μορφή και κάνει τα μαγικά του. Το ίδιο και τα πλάσματα της. Απλοί άνθρωποι που την νύχτα μετατρέπονται σε πρεσβευτές της...