Την επόμενη μέρα ο μαφιόζος ξεκίνησε τις ανακρίσεις σε όλο το προσωπικό της Σικελικής Μαφίας. Είχε ορκιστεί στον εαυτό του ότι όποιος τον είχε προδώσει θα το πλήρωνε με το αίμα του. Είχε φτάσει η στιγμή που ο παλιός εαυτός του θα έρχονταν ξανά στην επιφάνεια αφήνοντας πίσω τους συναισθηματισμούς.
Οι φωνές του αντηχούσαν σε όλο το κτήμα. Όλοι ανατρίχιαζαν στο άκουσμα του. Ήξεραν ότι οι προδότες δεν θα γλίτωναν από τα χέρια του. Ο Antonio τον κοιτούσε προβληματισμένος. Έβλεπε τον αγαπημένο του φίλο να μετατρέπεται ξανά στο τέρας που ο πατέρας του τον είχε αναγκάσει να γίνει. Εκείνο το πληγωμένο παιδί που εξαιτίας του μετατρέπονταν στον χειρότερο εφιάλτη του ανθρώπου.
<< Ricardo ηρέμησε σε παρακαλώ! Έχεις τρομοκρατήσει όλο το προσωπικό. Σου υπόσχομαι ότι θα βρούμε τους προδότες και θα τους τιμωρήσω εγώ ο ίδιος αρκεί να μην γίνεις ξανά αυτός που ήσουν...>> Το σκούρο βλέμμα του μαφιόζου έπεσε πάνω του. Ωστόσο, εκείνος δεν φοβόταν. Ήξερε ότι δεν κινδύνευε από εκείνον.
<< Τι να γίνω Antonio; Τέρας... Γιατί δεν το λες; Αυτό το τέρας που ήμουν είμαι και τώρα. Δεν γίνεται να αλλάξω Antonio. Είμαι όλα όσα έχω διαπράξει. Οι πράξεις μου με έχουν κάνει αυτό που είμαι. Και θα συνεχίσω να σκοτώνω είτε το θέλω είτε όχι. Αυτός είμαι!>> Οι αναμνήσεις τον κατέκλυζαν αλύπητα ζωντανεύοντας τον χειρότερο εφιάλτη του.
<< Μπαμπά... Μην φωνάζεις φοβάμαι!>> Τα παιδικά ματάκια του κοιτούσαν την ανδρική φυγούρα που τον κοιτούσε με μίσος.
<< Φοβάσαι; Τόσο δειλός είσαι πια; Δεν μπορώ να δεχτώ ότι ο γιος μου είναι τόσο δειλός! Άν ξαναπείς κάτι τέτοιο θα το μετανιώσεις...>> Ο κρότος από το χτύπημα του χεριού στο ξύλινο γραφείο έκανε τον μικρό Ricardo να βηματίσει τρομαγμένος. Με το βλέμμα του αναζητούσε την μητέρα του που καθόταν από πίσω του και προσπαθούσε να τον καθησυχάσει με το βλέμμα της.
<< Μ-μα μπαμπά... Είμαι παιδί ακόμα. Λ-λογικό να φοβάμαι...>> Δάκρυα έτρεχαν από τα μάτια του μόλις είδε το παγωμένο βλέμμα του πατέρα του, ο οποίος ακούγοντας τα λόγια του τον πλησίασε σε απόσταση αναπνοής.
<< Εσύ δεν είσαι παιδί... Είσαι ένα τέρας! Δεν έχεις ίχνος ανθρωπιάς μέσα σου. Είσαι ένα αιμοβόρο πλάσμα που στο τέλος θα σκοτώσει και τους ίδιους του τους γονείς γιατί δεν θα μπορεί να κοπάσει την επιθυμία του για θάνατο. Γεννήθηκες μόνο για να καθαρίζεις την κοινωνία από αποβράσματα. Άν δεν μπορείς να επιτελέσεις τον σκοπό σου τότε είσαι άχρηστος!>>
YOU ARE READING
Η Νεράιδα με το κρυμμένο πρόσωπο
RomanceΗ νύχτα πέφτει στο Παλέρμο και όλα ανατρέπονται. Οι μάσκες πέφτουν! Το σκοτάδι παίρνει την δική του μοναδική και γοητευτική μορφή και κάνει τα μαγικά του. Το ίδιο και τα πλάσματα της. Απλοί άνθρωποι που την νύχτα μετατρέπονται σε πρεσβευτές της...