Αντίστροφη μέτρηση

983 53 15
                                    



Η Σικελία  είναι μια χώρα με εκρηκτική ομορφιά

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Η Σικελία είναι μια χώρα με εκρηκτική ομορφιά. Το ίδιο ισχύει και με τους κατοίκους της. Ιδιαίτερα στο Παλέρμο. Κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός ως προς την ομορφιά του, τον χαρακτήρα του μα κυρίως τα μυστικά του.

Και όταν η νύχτα φτάσει στο απόγειο της... όλοι μεταμορφώνονται!

Αυτό άκουγε από μικρή η Anatolia και το κρατούσε σαν φυλαχτό καθώς μεγάλωνε. Και τελικά κατέληξε ότι όλα αυτά ήταν μόνο αλήθειες. Γιατί ακόμη και ο πιο ήρεμος άνθρωπος μπορούσε να είναι ο πιο στυγνός δολοφόνος. Γιατί σύμφωνα με την μαφία η νύχτα όλα τα συγχωρεί. Εκείνη όμως ήταν τελείως αντίθετη με αυτό. Μισούσε την Σικελική μαφία και τα μέλη της από όταν ήταν οχτώ.

Γιατί εκείνη ήταν διαφορετική...

Έτσι τουλάχιστον υπενθύμιζε συνέχεια στον εαυτό της, καθώς ετοιμαζόταν να πάει στην δουλειά της.

Η Anatolia δούλευε ως σερβιτόρα σε μια καφετέρια κοντά στο σπίτι της. Πρόκειται για ένα ήσυχο κορίτσι που όλοι το συμπαθούν .

Η τουλάχιστον έτσι πίστευαν αυτοί...

Έφτασε στο ζεστό καφέ και χαιρέτησε τον φίλο και συνεργάτη της Diego. Ήταν φιλική με όλους αλλά υπερβολικά ντροπαλή. Αυτό ήταν ένα στοιχείο που την έκανε να ξεχωρίζει και δύσκολα μπορούσε να περάσει απαρατήρητη ακόμα κι αν εκείνη δεν το επεδίωκε.

Και όταν το βράδυ έπεφτε...

Μεταμορφώνονταν σε μια άλλη γυναίκα , γνωστή ως Ombra που σημαίνει σκιά. Όλοι την ήξεραν και εξέπνεαν δέος στην αναφορά της, καθώς ήταν ο πιο δυνατός αντίπαλος της οικογένειας Moretti , που είχε αναλάβει την διαχείριση της Σικελικής μαφίας. Ωστόσο, λίγοι ήταν αυτοί που την είχαν δει πραγματικά. Εμφανίζονταν μέσα στις σκιές της νύχτας και ενεργούσε χωρίς ποτέ κανένας να την αναγνωρίσει. Γιατί τα βράδια η Anatolia δεν υπήρχε...

Η Νεράιδα με το κρυμμένο πρόσωποTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang