Νέες απειλές;

203 15 2
                                    


Εφιάλτες!

Ο μεγαλύτερος εχθρός του ανθρώπου. Μια απειλητική ύπαρξη στην ζωή του ανθρώπου που θέτει σε συνεχή επαγρύπνηση εξαιτίας του φόβου του. Ένα ζοφερό συναίσθημα που κάνει κάθε ίντσα του κορμιού σου να πονάει.

Πολλές φορές η ζωή κρύβει όχι μόνο απλούς εφιάλτες χωρίς νόημα, αλλά και την σκληρή πραγματικότητα. Ο Moretti μεγάλωσε με εφιάλτες. Διαδραματίζονταν μέσα στο σπίτι του με πρωταγωνιστή τον Alberto Moretti, τον πατέρα του. Ένας άνθρωπος σκληρός, αδέκαστος, μα κυρίως στυγνός δολοφόνος. Όποιος εμπόδιζε τα σχέδια του θα εξαφανιζόταν από τον χάρτη. Ακόμα και αν επρόκειτο για την ίδια του την οικογένεια...

Ο Ricardo Moretti ήταν ευαίσθητο παιδί με μεγάλη καρδιά. Από μικρός ήθελε να ασχοληθεί με τον χώρο της μουσικής. Το πιάνο ήταν το πάθος του. Μα αυτό το πάθος το πλήρωσε ακριβά. Σε όλα τα βήματα του συνοδοιπόρος του η μητέρα του, η οποία υπέμενε την σκληρή συμπεριφορά του συζύγου της. Η Carla Moretti ήταν το πρότυπο γυναίκας της εποχής. Δυναμική, γλυκιά και δίκαιη. Όλος ο κόσμος της Σικελικής Μαφίας την λάτρευε. Ούσα απόγονος της Αγγλικής Μαφίας ήξερε καλύτερα απ΄τον καθένα τι χρειάζεται μια Μαφία για να επιβιώσει. Ωστόσο, το ηγετικό της ταλέντο πνίγηκε με τον γάμο της με τον Alberto Moretti. Ένας γάμος τοξικός, πνιγμένος στο αίμα. Γιατί η τότε νεαρή Carla αγαπούσε έναν χωρικό και φυσικά ο μαφιόζος φρόντισε να αλλάξει αυτό. Από τότε εκείνη δεν ξαναείδε την πρώτη της αγάπη. Ωστόσο, με έναν περίεργο τρόπο έμαθε να αγαπάει τον Moretti. Ελάχιστες φορές έβλεπε μια άλλη εικόνα του, που την γοήτευε.

Ωστόσο, ο Ricardo ποτέ δεν τον αισθάνθηκε ως πατέρα του. Πολλές ήταν οι φορές που ο μικρός Moretti βασανίζονταν για ώρες γιατί αρνούνταν να υπακούσει στις επιταγές του πατέρα του. Μάλιστα, μια συγκεκριμένη στιγμή της ζωής του άφησε σημάδι πάνω του κάνοντας την ανεξίτηλη. Αφηρημένος χάιδεψε το σημάδι που ταξίδευε σε όλο το μήκος της κοιλιάς του και αναρωτήθηκε πως γίνεται να μην είχε ρωτήσει ποτέ η Anatolia γι αυτό. Ακόμα θυμόταν εκείνο το βράδυ όταν ήταν 15 χρονών. Τότε που για πρώτη φορά έκανε αυτό που πραγματικά ήθελε και έπαιξε μουσική σε ένα διάσημο μαγαζί της Σικελίας. Τότε ήταν και η τελευταία φορά που ασχολήθηκε με την μουσική. Γιατί η μουσική πλέον, από αγάπη είχε μετατραπεί σε έναν εφιάλτη για εκείνον. Μόλις ο πατέρας του έμαθε αυτή την είδηση για τον γιό του φρόντισε να τον μεταφέρουν σε ένα απομονωμένο μέρος που κανένας δεν θα τολμούσε να παρέμβει. Ο Ricardo φοβισμένος, προσπαθούσε να ξεφύγει από τα χέρια των ανδρών μα ήταν αδύνατον. Ακόμα ηχούν στα αυτιά του τόσο οι κραυγές απελπισίας του, όσο και τα χλευαστικά λόγια των ανδρών του Moretti. Κατά βάθος ήξερε ότι η προσπάθεια του να ασχοληθεί με την μουσική ήταν ανέφικτη και ότι θα το πλήρωνε ακριβά, μα οι μεγάλες αγάπες ποτέ δεν σβήνουν. Μένουν χαραγμένες μέσα μας δημιουργώντας ένα μεγάλο παράπονο που δεν προσπαθήσαμε να το κάνουμε πραγματικότητα. Και έτσι κι έγινε. Η μουσική έμεινε αποτυπωμένη πάνω του με ένα μεγάλο σημάδι από μαχαιριά σε όλο το μήκος της κοιλιάς του υπενθυμίζοντας του ότι κάθε προσπάθεια για διεκδίκηση στην οικογένειά του όχι μόνο δεν υφίσταται, αλλά, πληρώνεται και ακριβά.

Η Νεράιδα με το κρυμμένο πρόσωποOnde histórias criam vida. Descubra agora