-Csá pajtás, mi a baj?-kérdezte Zayn Harold-tol. EL kezdtem ficánkolni, mert már kezdett kényelmetlen lenni a helyzet, mivel kicsavarodott gerinccel ültem az ölében. Próbáltam kuncsorogni neki, hogy tegyen le, de hajthatatlan volt. Nyomott egy gyors csókot az ajkaimra, minek hatására, végigfutott rajtam a hideg. Furcs érzés volt, hogy ez az idegbeteg ilyen érzést vált ki belőlem, de Harry csókjával még mindig nem ért fel.
-Csak azért jöttem, mert nem tudom hol vannak a srácok, és a telómat nem szívesen használnám.-magyarázkodott, közben a szemével engem pásztázott. Szemei megakadtak a fenekemen, amit Zayn erősen markolt, és amikor megint egy gyors csókban forrtunk össze, láttam az arcán a döbbentséget.
-A 32-es szobában amortizálják le Poly-t, menj te is talán beszállhatsz.-kacsintott a fekete macsó, és már csukta volna be az ajtót, amikor Harry megfogta azt. Zayn felhúzott szemöldökkel tartott, s az egyik kezével a kilincset markolta.
-Nincs nálad véletlenül egy doboz cigi, mert öngyújtóm az van, csak cigim nincs?-túrt bele a göndörke a hajába.
-Harold, te nem is cigizel.-szegény Harry, olyan megvető pillantást kapott, amin még egy pasi is elszomorodna. A földet kezdte pásztázni, mire megsajnáltam.
-Baby, adj már neki. Aztán meg folytassuk, ahol abbahagytuk.-tapadtam a nyakára, mire egy hatalmasat nyögött. Belenyúlt a farzsebébe, és elővett egy piros, "Marlboro" feliratú dobozt, majd átnyújtotta Harry-nek.
-Még valami? Nincs szükséged mondjuk, pénzre, vagy a kocsira?-kérdezte Zayn gúnyosan, mire Hazza megrázta a fejét. Elrakta az imént kapott dohányárút, és még nézett minket egy darabig. Kaptam az alkalmon, s visszaadtam neki mindazt a lehetetlen érzést, amikor a másik fél mit sem törődik veled, így Zayn ajkaira tapadtam, akár egy pióca, ő pedig belemarkolt a fenekembe. Szinte tapintani lehetett az erotikát a levegőben. Ez valószínűleg Harry-nek is feltűnt, ugyanis szólásra nyitotta a száját.
-Én most lépek. Kösz mindent.-mondta, majd elhaladta az egyik irányba, és szinte az egész ház a trappolásától zengett. Zayn becsapta az ajtót, majd visszacipelt az ágyra, ahol már az előbb is feküdtünk.
-Mit szólnál hozzá, ha táncolnál nekem egy kicsit?-kérdezte a fekete, most igazán vonzónak tűnő srác. Mivel a vágy, egyre nagyobb uralma alá vette a tetemet, felé nyúltam, leültettem az ágy szélére, ő pedig előkapta a telefonját, a lejátszási listát kereste, s benyomott, egy lassabb, még is erős ütemű zenét. Elé álltam, és felvettem a csípőmmel a ritmust. Szabadon dörgölőztem hozzá ágyékához. Apró sóhajok hagyták el mindkettőnk ajkait. Homlokát enyémnek döntötte, így elérte, hogy egymás szájából lélegezzünk. Néha összeforrtunk egy-egy lopott csókban, de pont így volt jó. Nagyon tetszett, ez az egész helyzet, és az is kellemes csalódás volt, hogy Zayn ilyen odaadó volt, és nem egy akaratos barom. El is feledkeztünk a külvilágról, és már a zene sem jutott el a tudatomig. Karjaiba kapott, és az ágyon végigfektetett. Felém mászott, s újra megcsókolt, de ebben sokkal több szenvedély, és érzelem volt, ami mind a kettőnket megrémisztette, még is képesek voltunk, még ezek után is újabb, és újabb csókcsatát generálni. Kezemet szép lassan levezettem szerszámára, mire a számba nyögött, és ezzel egy időben nyílt az ajtó, és három szempár pásztázta a tevékenységeinket. Zayn még utoljára egy apró puszit adott a számra, s mellém gurult, végül mindketten felültünk.
-Van egy rossz hírem.-mondta Niall, meggyötört hangon, mire a fekete szépfiú és én is kérdő pillantást vetettünk rá.
-Poly felhívta Calum-ot, aki elhozta a többieket, és eléggé nagy balhét csaptak, és megverték Harry-t, szóval most mennünk kell, őt összeszedni, és utána húzhatunk innen a francba, ugyanis kihívták a rendőrséget.-hadarta Louis, mire nekem összeszorult a szívem. Mi ez az érzés, amint kimondta Harold nevét, a hatalma alá kerített. Az imént volt részem egy igen szenvedélyes, aktusban, ami nem is volt teljesen az, szóval hívjuk inkább csókolózásnak, szóval az imént rejtett rabul Zayn valódi személyisége, de még is, amikor kiderült, hogy mi van Hazza-al, hirtelen nem tudtam másra gondolni, csak arra, hogy Harry-hez siessek.
Drágaságos Olvasóim!
Ne haragudjatok rám, amiért nem hoztam egy hete részt, de megígérem, mostantól gyakrabban teszek fel újabb fejezeteket. Remélem ez a rész is elnyerte a tetszéseteket, és bízom benne, hogy megjutalmaztok néhány komival és szavazattal.
Ezer köszönet az eddigi támogatásért, és millió puszi drágaságaim
<3
YOU ARE READING
Stockholm Syndrome /One Direction FF/
Mystery / Thriller~Baby look what you've done to me Baby look what you've done now Baby I'll never leave you if you keep holding me this way~ FIGYELMEZTETÉS!! A történet nem a valóságon alapszik! Erőszakos cselekvéseket, trágár szavakat, néhol szexuális elemeket tart...