Fiveth Episode

3.5K 163 18
                                    

-Egész normális vagy, amikor kussban vagy.-jegyezte meg Lou, és felém küldött egy sátáni mosolyt.

-Köszi.-forgattam meg a szemeimet. Szánalmas, hogy próbál jópofizni, miközben épp fogva tartanak.

-Minden oké hátul?-kérdezte Liam.

-Persze.-visszhangzott a furgon hátulja Louis reszelősen férfias, még is nőiesen vékony hangjától.

-Nem dugtad még meg?-hallottam meg Harry hangját. Fájtak a szavai, hogy ő is behódolt ezeknek a barmoknak.

-Nem pajtás, azt majd később, de most hogy mondod elég rég nem voltam nővel.-pillantott rám és a szemöldökét. Megráztam a fejem mire felnevetett.

-Dugd meg! Mire vársz?-szinte parancsolta Niall.

-Persze, hogy az én farkamat is megharapja, arról szó sem lehet.-jelentette ki.

-Igazad van. Jobb félni, mint megijedni. De egyszer akkor is az enyém leszel Megan.-kiáltotta Liam, mire én csak röhögni tudtam. Milyen érdekes, hogy a nevemen szólított, talán jó hatással volt rá a harapdálás, vagy a vágás, talán egy életre megjegyezte, hogy van nevem.

-Mind beszariak vagytok, ha én annyira kanos lennék, tuti megraktam volna már a kis ribancot.-beszélt Niall is olyan hangosan, hogy mi is halljuk hátul.

-Persze, mindig is hangember voltál szöszi.-jelentette ki Lou, mire mindenki nevetni kezdett.

-Figyeld csak meg, én leszek az első, aki magáévá teszi a kis kurvácskát.-becézgetett, hát ez igen vicces, hogy azon versengenek, hogy ki fog előbb megdugni, de ha rajtam múlik egyikük sem.

-Megan válassz melyikünket kívánod legjobban!-kiáltotta Zayn. Az hagyján, hogy ez a srác egy idegbeteg, de hogy ilyen kretén kérdései vannak, azt hiszem elmebeteg.

-Nem válaszolok.-kiabáltam vissza.

-Ez nem így működik.-mondta Harry, mire megugrott a gyomrom, már ő is meg akar baszni, ezt el sem hiszem.

-Nem fogok olyan kérdésre válaszolni, amire nincs válasz.-jelentettem ki diplomatikusan.

-Csak van olyan, akinek ráröppennél a farkára, igaz hogy még egyikünk férfiasságát sem láttad, jó Liam-ét érezted, de akkor is ki lenne az, akivel legszívesebben hancúroznál?-tette fel megcsavarva a kérdést Louis, de ügyelt a hangerőre, hogy a többiek is hallják.

-Nem vagyok kurva, sem ribanc, szóval nem fekszem le egy pasival csak a teste vagy a farka hossza miatt.-vallottam be, igazán normálisan is lehet ezekkel a srácokkal beszélgetni...........miről beszélek ezek elraboltak, megkínoznak és én itt elemezem magamban, hogy milyen jófejek. Megan ezt most fejezd be.

-Akkor neked mi számít, ha nem a test?-kérdezte Harry. Hihetetlen, hogy nemrég még azon volt, hogy megkönnyítse a helyzetem, most meg ő is ugyan azon a flegma hangnemen beszél velem, mint a többiek.

-A belső.-morogtam bosszúsan. Akkora egy faszfej lett.

-Srácok azt hiszem, hogy egy illegális szerv kereskedővel van dolgunk.-nevette el magát Louis, mire csak röhögtem. Nem lehet, hogy együtt nevetek az fogva tartóimmal.

-Látom szarzsák, visszanyerted a régi humorod.-nyögte ki röhögés közben Zayn.

-Ezek szerint.-mosolyodott el. Annyira cuki amikor mosolyog, bár Harry mosolya semmihez sem fogható..... JÉZUSOM mi a picsa történik velem, enni sem adnak, vernek, én meg azon ábrándozok, hogy melyik srác az édesebb. Azt hiszem hülye vagyok, vagy nem tudom, de ez tuti beteg.

Stockholm Syndrome /One Direction FF/Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon