Díj *----*

1.9K 64 25
                                    

Nagyon köszönöm a díjat @asdfjkle12345 !

Szabályok
1. Köszönd meg a díjat!
2. Olvasd el annak a könyvét akitől kaptad a díjat!
3. Írj magadról tíz tényt!
4. Válaszolj tíz kérdésre!
5. Tegyél fel tíz kérdést!
6. Jelölj meg legalább tíz embert!

3.

Fanatikusan imádom a kecskéket.
Los Angelesben szeretnék élni.
Oda vagyok az élénk színű rúzsokat.
Voltam 1D koncerten.
Mérhetetlen lusta ember vagyok.
Szeretnék újságíróként dolgozni. 
Csodálatos párkapcsolatban élek.
Hiszek a fiú-lány barátságban.
Nem szeretem a csengő hangokat ezért állandóan rezgőn van a telefonom.
Imádok utazni.

4.1. Ki a példaképed? Anyukám. 2. Larry shipper vagy? szerintem a lehető legnagyobb Larry shipper vagyok a világon. 3. Kedvenc bandád? 1D. 4. Kedvenc filmed? Micsoda srác ez a lány. 5. Hobbid? Az írást mondanám. 6. Város ahol szeretnél élni. Los Angeles 7. Kedvenc énekesed/ énekesnőd? Nincs kimondott kedvencem. 8. Milyen tantárgyakat szeretsz? Média, informatika. 9. Kedvenc 1D számod? Little things. 10. Szereted a 5sos-t? Meghallgatom őket, ennyi. 


5.

Megjelölt emberek és feltett kérdések helyett inkább egy bejelentéssel készültem. Szóval az történt, hogy átgondoltam ezt a folytatás dolgot, és mivel véleményem szerint ez így nem befejezés, ahogy lezártam, ezért megpróbálok összehozni ennek a történetnek egy folytatást. Nem tudom megmondani, hogy mikortól teszem fel a részeket, mert még kb sehol sem tartok, de remélem, hogy a szünetben lesz egy kis időm az írásra.

Remélem elég nagy meglepetésként ért mindenkit, és hogy örömmel fogadtátok a hírt.

Puszika kiscsibéim. Remélhetőleg nemsokára találkozunk! ;) <3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 28, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Stockholm Syndrome /One Direction FF/Where stories live. Discover now