Twentieth episode

2.1K 119 3
                                    

-Liam, nem vagyok a kurvád. Én már azt is megbántam, hogy lefeküdtem veled, és azt végképp ne várd el tőlem, hogy valaha is előfordul még egyszer, hogy lefekszem veled.-kiabáltam rá, és hisztérikus sírásba kezdtem.

-Jó lenne ha visszavennél, nehogy rossz irányba forduljon a kapcsolatunk.-dünnyögte a nyakamba, és csókolgatni kezdte azt.

-Hagyj békén a kurva életbe. Nem fogod fel, hogy úgy viselkedsz mint egy nyomorék, aki nem fogja fel, hogy nem minden a szexről szól. Esküszöm, muszáj megkérdeznem, te véletlenül nem fociztál?-hangomból csengett a szarkazmus, amit Liam fel sem fogott.

-De igen, 6 évig, mert?-válaszolta meg az imént feltett kérdést, olyan nyugodtan, mintha ez tök természetes lenne, hogy üvöltve beszélek hozzá.

-Na igen, gondolhattam volna előbb is.-vettem vissza a hangom erejéből.

-Ezzel meg mi a lófaszra célzol te ribanc?-vont kérdőre.

-Drágám, szerintem ha lenne egy csöpp kis eszed, nem vallanád be, ilyen büszkén, hogy fociztál.-forgattam meg a szemeimet.

-Nem tudom mi a szarról beszélsz.-húzta fel az egyik szemöldökét.

-Kis csillag, te még nem hallottál róla, hogy a focistákat egy külön faj ként tartja számon a társadalom? Tudod vannak a vakok, vannak a süketek, na és a focistaság is egy hasonló betegség.-nevettem, mire a keze az arcomon csattant.

-Még egy ilyen, és kikötözlek egy fához, és otthagylak éhen halni.-közölte, mire összeugrott a gyomrom.

-Szerintem én fel megyek.-simítottam a kezem a területre, amit Liam megütött, majd felszaladtam a lépcsőn, s a szobába érve becsaptam magam után az ajtót. Mit képzel ez a faszszopó magáról? Én többet biztos hogy nem fekszem le vele, de hogy még a farkához se érek hozzá az is biztos. Eszméletlen, hogy mire képesek ezek a mai pasik. Csak a szex érdekli őket, semmi más. Elvárják, hogy egy lány szó nélkül szét tegye neki a lábát. Eleinte nagyon romantikusak, és aranyosak, de amint komolyodna a dolog, egyből menekülnek. Könnyeimnek nem tudtam gátat szabni és csak úgy folytak a paplanra. Most lenne igazán szükségem Harry ölelésére. Hihetetlen, hogy még ki sem hűlt az ágy, amit Liam-mel avattunk fel, de én már Harold karjaiba vágyom. Nem értem magamat, hogy miért adtam oda magam ennek a szemétládának. Számolnom kellett volna a következményekkel, hogy talán nem marad meg ilyen aranyosnak. Most is bebizonyosodott, a női jóhiszeműségem. Utáltam ezért magamat, de sajnos a múlton változtatni már nem lehet.

-Itt vannak a többiek.-nyitott be Liam, majd leült mellém az ágyon.

-Nem érdekel.-hüppögtem.

-Most szépen lemegyünk, és viselkedj úgy mintha megbarátkoztunk volna egymással, és teljesen belém lennél zúgva. Ja és ha meglátom, hogy Harold felé kacsingatsz, ránézel, vagy rámosolyogsz, nagyon megbüntetlek.-mindaddig hajamnál fogva hátrafeszítette a fejem, amíg nem fejezte be a mondandóját. Kikeltem az ágyból, Liam pedig előre tessékelt. Amikor leértünk a többiekhez, még utoljára megtöröltem a szemem, s lehuppantam volna a kanapéra, ha Li nem teszi le a tenyerét alám, és nem markol bele a fenekembe, mire felpattantam. Mindenki felnevetett, kivéve a velem szemben helyet foglaló göndör. Nem mertem rá nézni az imént Liam általi fenyegetés miatt, de a szemem sarkából láttam, hogy nem nyerte el a tetszését a haverja cselekedete. A barnaszemű srác felé intéztem egy 'gyilkos' pillantást, majd a bőrgarnitúra kétszemélyes részére ültem közvetlenül a fenyegetőm mellé.

-Szóval, meg van a telefon, és a cucc is.-morogta Liam, és az asztalra rakta a szatyrot, aminek a tartalmát az imént sorolt fel.

-Hoztam videokamerát.-nyögte Zayn és ő is a kávézóasztalra helyezte az említett tárgyat. Ezt követően Louis egy laptopot tett a többi holmi mellé, Niall pedig egy papírszatyrot, aminek egyenlőre titok fedte a tartalmát. Harry csak ült csendben, bambult. Talán a gondolatai nem hagyták, hogy a többiek mozdulataira figyeljen. Liam keze a vállamra simut, és bökdösni kezdte a derekamat. Már megint mi a szart akarhat?

-Bújj hozzám.-súgta a fülembe, majd a nyakamra siklottak ajkai, s gyengéden harapdálni kezdte az érzékeny bőrt. Felszisszentem a jóleső érzésre, de nem sokáig hagytam, hogy kényeztessen. Automatikusan felhúztam felhúztam a lábaimat a kanapéra, és a mellettem ülő srác oldalának simultam, végül a fejemet a vállára fektettem. Tetszett neki ez a helyzet, ugyanis a gesztusomat egy apró mosollyal egybekötött morgással díjazta.

-Szóval akkor, melyikkel kezdjük?-törte meg a kínos csöndet Harry. Rápillantottam, de Liam azonnal az oldalamba mélyesztette ujjait, mire felszisszentem, és felé kaptam a tekintetem.

-Ez most komoly, szerinted nem lesz feltűnő, hogy nem nézek rá Harold-ra?-súgtam, mire bólintott, s elengedte a derekamat. Visszaszaladt a pillantásom a göndör fiúra, aki kérdően fürkészte a tekinteteinket. Liam megrázta a fejét, ezzel jelezte, hogy semmi gond.

-Úgy lesz, hogy először is felvesszük a videót, aztán pár nap múlva felhívjuk apucit.-amint kimondta a szőke fiú a gúnynevet, megköszörültem a torkom jelzésképpen. Niall, csak felnevetett, de nem javította ki magát.

-Hogy álljunk neki a videónak?-kérdezte a fekete srác az egyszemélyes fotelból.

-Felöltöztetjük, addig ti előkészítitek a helyszínt, és felvesszük. Ennyi!-mondta a nagyokos Niall.

-Én megcsinálom a helyszínt!-ajánlotta fel Louis, majd a szöszi Liam-et is kirendelte mellé. Zayn bevállalta, hogy kezeli a kamerát, Harold-ra pedig az én felöltöztetésem maradt, bár fogalmam sem volt mit jelent ez. Felmentünk a szobába, de a lépcsőn még visszanéztem Liam-re aki amolyan, "ha bármit teszel, nagyon megbánod" pillantást vetett rám. A gyomrom elérte a mákszemet is meghazudtolóan apró méretet, s megszólalni sem mertem. Harry előttem ment a szatyorral a kezében, amit a 'főnökúr' hozott. Beérve a szobába becsukta az ajtót, majd letette az ágyra a papírtasakot, és egy lépéssel szelte át a köztünk lévő távolságot. Az ajkai vészesen közel értek az enyémekhez, és a szívem azt parancsolta, hogy csókoljam meg, de az agyam ezzel szemben a Liam által megfogalmazott fenyegetést játszotta le újra, és újra.

Sziasztok Csibéim!

Remélem mindenkinek csodálatosan telik a nyári szünete. Igyekszem minél több részt írni, amíg el nem kezdődik a suli. Ha tetszett a rész vote-oljatok és/vagy lepjetek meg egy komival.

Ezer puszi mindenkinek <3

Stockholm Syndrome /One Direction FF/Where stories live. Discover now